Jazda na benzynie przy instalacji LPG

19 Gru 2016, 14:41

djkranc napisał(a):nie przepalać. Dbać tylko o pompę gazową.

ok, a jak jest ze zwykla sekwencja? to tak z czystej ciekawosci
hakemene
Początkujący
 
Posty: 82
Prawo jazdy: 02 03 2016
Auto: BMW e39
Silnik: 2,5 170KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

19 Gru 2016, 22:52

Nie ma potrzeby, Jedzie na benzynie na rozruchu wtedy. Także silnik korzysta z podstawowego sposobu zasilania.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

21 Gru 2016, 23:27

w zwykłej sekwencji IV generacji wtryskiwacze benzynowe są blisko kolektora ssącego i nie wymagają studzenia benzyną także jazda nie ma potrzeby jeździć na PB tym bardziej że auto zanim przejdzie na zasilanie LPG i tak pracuje na PB zanim się rozgrzeje .
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

24 Gru 2016, 15:46

hakemene napisał(a):u mnie jest tak ze normalnie przed odpaleniem auta mam przelaczone na gaz i miga lampka od gazu i dop chwile pozniej jak sie rozgrzeje troszke to przelaczana gaz(zima to tak ok 300-500m musze przejechac powiedzmy)


Czyli tak jak pisze w artykule :)przez to 300-500 m na poczatku - startuje i jedzie na benzynie - a potem załącza gaz.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

27 Gru 2016, 09:08

mam jeszcze jedno pytanko, napisze tutaj zeby nie zakladac nowego tematu ;)
mam auto z niemiec i tam tez byla zakladana instalacja lpg, gdzie moge zlozyc wniosek o wydanie duplikatu na butle ? butla firmy STAKO
hakemene
Początkujący
 
Posty: 82
Prawo jazdy: 02 03 2016
Auto: BMW e39
Silnik: 2,5 170KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

27 Gru 2016, 22:04

Odpowiedź znaleziona w necie, piąte zdaje się pytanie od góry. Pomocna odpowiedź: http://www.agcentrum.pl/faq
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Adaptacyjne światła AHS (2012)
    Opracowany przez japońską markę Lexus, system adaptacyjnych świateł drogowych AHS (Adaptive High-beam System) pozwala maksymalnie wykorzystać moc świateł drogowych, nie oślepiając innych użytkowników drogi. To rozwinięcie ...

27 Gru 2016, 22:10

Własnie miałem pisać że trzeba się skontaktować z jakimś oddziałem TDT.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

27 Gru 2016, 23:12

hakemene napisał(a):mam jeszcze jedno pytanko, napisze tutaj zeby nie zakladac nowego tematu
mam auto z niemiec i tam tez byla zakladana instalacja lpg, gdzie moge zlozyc wniosek o wydanie duplikatu na butle ? butla firmy STAKO

butle sprzedawane na rynek inny niż Polska nie posiadają odbioru TDT który jest wymagany w naszym kraju, także wyrobienie duplikatu paszportu nic nie pomoże, trzeba wymienić go na nowy.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

28 Gru 2016, 10:46

djkranc napisał(a):butle sprzedawane na rynek inny niż Polska nie posiadają odbioru TDT który jest wymagany w naszym kraju, także wyrobienie duplikatu paszportu nic nie pomoże, trzeba wymienić go na nowy.

czyli trzeba po prostu wyrobic normalnie homologacje tak ? czy co ?
gdzie moge to zrobic ?
i czy cos jeszcze jest mi potrzebne zeby wbili lpg w dowod ?
hakemene
Początkujący
 
Posty: 82
Prawo jazdy: 02 03 2016
Auto: BMW e39
Silnik: 2,5 170KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

28 Gru 2016, 20:23

Normalnie potrzebne jest - świadectwo homologacji, paszport zbiornika, i fv założenia instalacji.

Kupiłes auto zarejestrowane juz w PL? czy montaż był w DE i teraz przerejstrujesz? jesli masz wbite w niemieckich dokumentach to musisz przetłumaczyć. Chyba będzie czekac CIe wymiana butli, żebyś dostał paszport -bo to w urzędzie jest dla nich najwazniejsze.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

28 Gru 2016, 22:52

na pewno wymiana zbiornika cie czeka, jeżeli chodzi o dokumenty to jak kolega pisał już powinieneś przetłumaczyć dokumenty nowy paszport zbiornika i powinnobyć ok, gorzej jak nie masz nic w niemieckich dokumentach na temat LPG
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

02 Sty 2017, 15:49

Piotrek123 napisał(a):Kupiłes auto zarejestrowane juz w PL? czy montaż był w DE i teraz przerejstrujesz? jesli masz wbite w niemieckich dokumentach to musisz przetłumaczyć. Chyba będzie czekac CIe wymiana butli, żebyś dostał paszport -bo to w urzędzie jest dla nich najwazniejsze.

nie, sam rejestrowalem w PL, montaz byl w DE
hmm kwity jakies tam tlumaczylem ale nie zwrocilem uwagi czy cos na temat lpg bylo
djkranc napisał(a):na pewno wymiana zbiornika cie czeka, jeżeli chodzi o dokumenty to jak kolega pisał już powinieneś przetłumaczyć dokumenty nowy paszport zbiornika i powinnobyć ok, gorzej jak nie masz nic w niemieckich dokumentach na temat LPG

jaki koszt mniej wiecej?
a jak nic nie bd mial w dokumentach to co wtedy ?
hakemene
Początkujący
 
Posty: 82
Prawo jazdy: 02 03 2016
Auto: BMW e39
Silnik: 2,5 170KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

02 Sty 2017, 16:21

kwity mam przetlumaczone, auto juz dawno zarejestrowane, po przegladzie tylko gaz nie wbity bo nie mialem homologacji i typ na stacji diagnostycznej niby mowil ze musze wyslac kwita tam gdzise do slupska czy gdzies w celu wydania duplikatu homologacji czy cos takiego. patrzylem to jeszcze jakies kwity niemieckie mam, moze od gazu
czy po przetlumaczeniu niemieckich kwitow zeby zarejestrowac oni zabieraja te niemieckie i tylko polskie mi oddaja czy jak ? bo w sumie ojciec to ogarnial to nie wiem za bardzo
cos takiego mam z kwitow
hakemene
Początkujący
 
Posty: 82
Prawo jazdy: 02 03 2016
Auto: BMW e39
Silnik: 2,5 170KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

02 Sty 2017, 22:24

Nie homologacji, tylko paszport zbiornika. Pewnie Twój stracił ważność 0 po 10 latach. I teraz konieczna jest legalizacja. W słupsku jest siedziba stako, producenta zbiorników, dlatego obstawiam zbiornik.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

03 Sty 2017, 08:13

Forumowicz napisał(a):Nie homologacji, tylko paszport zbiornika. Pewnie Twój stracił ważność 0 po 10 latach. I teraz konieczna jest legalizacja. W słupsku jest siedziba stako, producenta zbiorników, dlatego obstawiam zbiornik.

zbiornik wazny jest bodajze do maja 2018r.
a te kwity jeszcze trzeba tlumaczyc ?
hakemene
Początkujący
 
Posty: 82
Prawo jazdy: 02 03 2016
Auto: BMW e39
Silnik: 2,5 170KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998