Jeep Cherokee II dziwne wybracje

06 Paź 2013, 21:01

Witam wszystkich mój Jeep to Cherokee z 88r 2.1 TD. Mój problem polega na tym ze przy prędkości około 70 km/h zaczyna nim strasznie trząść a jak bym przyspieszył do 80 to pewnie bym go nie utrzymał na drodze. nawet nie wiem do czego to porównać, tak jakby np kolo mi się odkręciło i trzymało tylko na jednej szpilce lub jakby wal przy jakichś tam obrotach dostawał takich wibracji lecz nie jest to ani kolo ani wał .Może macie jakieś pomysły?
kamilos011
Początkujący
 
Posty: 101
Miejscowość: Biała Podlaska
Prawo jazdy: 10 07 2010
Auto: Bmw E38
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2001
  • 07 Paź 2013, 07:42

    Są to tylko wibracje całego auta, czy kierownica też lata?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    07 Paź 2013, 16:28

    kierownica nie lata za bardzo ale tak jak mówiłem jak się rozhuśta to ciężko go utrzymać na drodze. Nagrał bym film ale nie będzie raczej efektu ponieważ jest w nim dość głośno (tłumik) :D
    kamilos011
    Początkujący
     
    Posty: 101
    Miejscowość: Biała Podlaska
    Prawo jazdy: 10 07 2010
    Auto: Bmw E38
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Rok produkcji: 2001

    12 Paź 2013, 07:43

    a te wibracje moga byc od tego ze juz na gumach drazka reakcyjnego jest luz? to znaczy tych gum juz prawie nie ma.
    kamilos011
    Początkujący
     
    Posty: 101
    Miejscowość: Biała Podlaska
    Prawo jazdy: 10 07 2010
    Auto: Bmw E38
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Rok produkcji: 2001

    12 Paź 2013, 21:37

    No to wymień te gumy i zobaczysz. Sprawdz też, czy czasami nie masz pęknięcia koło siłownika od kierownicy ( nie pamiętam teraz dokładnie jak się to fachowo nazywa ) - jest z przodu auta przed drążkiem kierowniczym, ewentualnie czy on nie jest luźny. Jak go miałem kiedyś luźnego i koła mi latały, że 40 nie można było jechać. Koledze z kolei pękło mocowanie koło tego siłowniczka i miał podobny objaw.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    14 Paź 2013, 11:02

    W sumie powyżej masz wszystkie czynności jakie należy wykonać oraz elementy do sprawdzenia,daj tylko znać co dokładnie było do wymiany orz jakie są wstępne koszty.
    MotoAutko
    Początkujący
     
    Posty: 181
    Prawo jazdy: 14 03 2002
    Auto: Seat Leon 1.6
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna

    18 Paź 2013, 16:41

    Szukanie dalej, zmieniłem te gumy i dalej telepie.
    kamilos011
    Początkujący
     
    Posty: 101
    Miejscowość: Biała Podlaska
    Prawo jazdy: 10 07 2010
    Auto: Bmw E38
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Rok produkcji: 2001