Jestem Laikiem motoryzacyjnym i szukam samochodu do 9/10tys

21 Kwi 2019, 18:00

Witam, moim pierwszym samochodem był Mercedes w210 3.2 diesel 200 koni, tylni napęd dostałem po rodzicach.
Udało mi się go sprzedać za 7tys pomimo nadmiernej rudej samochód mnie nigdy nie zawiódł.
Szukam drugiego samochodu mam parę wymagań oczywiście bo i czasy się zmieniły.
Mieszkam w centrum miasta małego co prawda to tylko Rybnik ale samochodu praktycznie używam tylko gdy muszę zrobić zakupy chodź to nie zawsze ;) jak jadę do rodziców, za miasto i dojazdy do pracy 15km w jedną stronę. A wszędzie gdzie mogę to raczej chodzę więc benzyna byłaby idealna i jeszcze niech nie pali 12l na 100 po mieście :)
Nigdy mnie motoryzacja nadmiernie nie interesowała więc liczę na waszą pomoc! Oto samochody które z jakiegoś względu podobają mi się i chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej od użytkowników byc może tych samochodów.
Na co liczę? Na jako taka bezawaryjność i w miarę wygodny samochód i klimatyzację a reszta w sumie zbędna no.i miło jakby coś grało w miarę fajnie bo kocham muzykę i żebym nie musiał się martwic jadąc gdzieś od czasu do czasu 200/300km w jedną stronę.
-Peugeot 206
-Toyota Yaris I/II
-SEAT Ibiza III
-Opel corsa D
-Mini One
-Toyota Aygo (mam do niej dziwna słabość)
-mercedes w201/124
-peugeot 406 coupe
Serdecznie z góry dziękuję za pomoc w wyborze ew jakaś inna propozycje :)
Dustarian
Obserwowany

21 Kwi 2019, 18:56

jeżeli nie jesteś moto fanem to trzeba pokerować się tylko rozsądkiem więc większość Twoich propozycji jest do odrzutu pozostał bym przy Yarisce, Aygo też jest spoko ale trzeba uważać na rudą bo nie ma zabezpieczenia antykorozyjnego. Możesz szukać też Corsy 1.3 w dieslu, bardzo ekonomiczne auto i nie sprawia problemów. Ibiza też spoko, taniej wyjdzie diesel jak benzyna.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Kwi 2019, 19:08