Kia ceed, mazda2 czy seat ibiza?

24 Cze 2010, 16:47

Witam wszystkich!
Mam pytanie do tych, którzy są bardziej rozgarnięci niż ja w temacie samochodów. Otóż chcę kupić samochód, nowy, tak w przedziale 38-48tys. Po licznych zestawieniach, tabelkach i porównaniach chyba wszystkich samchodów w tej cenie zostały mi trzy: Kia ceed (1.4/ 90KM), seat ibiza (1.4/85KM) i mazda2 (1.3/75KM). Nie wiem która z tych opcji jest najlepsza. Najbardziej zależy mi na bezpieczeństwie, na bezawaryjności samochodu oraz na tym żeby mało palił . Nie znam się na samochodach, ale z tego co udało mi się wywnioskować to Kia ma chyba najbardziej nowoczesne rozwiązania (hamulce tarczowe i wielowahaczowe zawieszenie kół tylnych). Byłabym wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki i porady. Również sugestie dotyczące wyboru innego samochodu są mile widziane :wink:

Pozdrawiam
sandraB
Nowicjusz

Miejscowość: Centrum

24 Cze 2010, 18:05

cokolwiek wybierzesz bedziesz zadowolona...
ceed w testach dlugodystansowych(auto bild/amis) wypadl b. dobrze
mazda zaliczana jest do grona najmniej awaryjnych
seat statystyki bezawaryjnosci dla nowych modeli wypadaja b. korzystnie
Mam i seata(dwuletni) i mazde(3 letnia) i zadna awaria do tej pory nie wystapila. Jakosc/bezpieczenstwo/prowadzenie rowniez wypadaja swietnie.

Co wybrac? skoro nie potrzebujesz duzego auta wykluczylbym kiee(no moze proceed jakos wyglada). Seat jest atrakcyjny, mazda rowniez ladna(skoro jestes kobieta na pewno przykladasz do tego uwage :cool: ).
waznym aspektem jest pozniejsza odsprzedaz(po 3 lub 5 latach). Hmm moim zdaniem mazde uda najkorzystniej i najszybciej sprzedac.
JerzyB333
Stały forumowicz

Miejscowość: ZZZZ

24 Cze 2010, 21:13