KIA CEED RDZA!!!

20 Cze 2009, 18:51

Nie widziałem jeszcze nigdy Ceeda zardzewiałego,ten egzemplarz mógł byc uszkodzony jako nowy i taki sprzedany w salonie(zdarza się niestety),nieodpowiednie szampony(zbyt kwaśne ph)też potrafią nakaszanić. Ta Kia jest bardzo wysoko oceniana tylko, kupując używkę należy zwrócić uwagę czy nie łomocze tylne zawieszenie,oceniona jest tak wysoko jak AUDI A3 a kupisz 3 lata młodszą za cenę 3 lata starszego AUDI.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8606
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

05 Sie 2009, 15:13

slawek66 napisał(a):Po 2 latach użytkowania samochodu kia ceed i przejechaniu 40000 km pokazała się rdza, jest wszędzie na drzwiach, tylnej klapie na błotnikach.
Co doradzacie z tym fantem zrobić?
Samochód jest już po przeglądzie w serwisie, zaproponowali mi malowanie całego samochodu co według mnie jest bez sensu.


U mnie rdza pojawila sie po 5 miesiacach - wewnetrzna strona pokrywy bagaznika. Serwis zamalowal i po miesiacu znow rdza ale tym razem zarowno od wewnatrz jak i od zewnatrz. Czy ma ktos pomysl jak walczyc z dealerem?
maciej65
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Lee Motors Komorniki

10 Sie 2009, 12:14

macieju zobacz czy nie masz na drzwiach
slawek66
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Polska

04 Paź 2010, 20:38

U mnie pojawiła się na tylnych lewych drzwiach, wewnątrz u góry. Serwis pomalował, nic nie widać. Samochód ma 3 i pół roku - rocznik 2007. Samochód zamówiony z indywidualnym wyposażeniem. Gwarancja nadal trwa wiec nie zamierzam go sprzedawać.
welocyped
welocyped
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Śląskie

06 Paź 2010, 09:36

Kubuch napisał(a):Klamot to dla mnie koreański badziew, który gnije po 2 latach użytkowania. Ciekawe ile znajdziesz przerdzewiałych 2 letnich Mercedesów a ile Kii?


W takim razie Ford to klamot przez duże K, wolę koreańskie badziewie które łapie rdza, niż gówniane Fordy w których odpadają koła wraz z połową osi co grozi śmierią (całe szczęście były barierki na wiadukcie - ale gdyby koło urwało się nie w mieście a w lesie to prawdopodobnie skończyłoby się na drzewie), no i ogólnie wszystkie nasze Fordy sypały się w podróży i na postoju jak zamki z piasku, więc chyba jest trochę prawdy w "Ford g wort"? Podobnie Toyota - w Corolli pękł mi silnik, ale czy mam uważać że Toyota to szmelc? KIA Cee'd w paru rankingach to najmniej awaryjny kompakt (razem z BMW serii 1). Z kolei znajomy ładnych parę lat temu miał BMW serii 7 w którym psuło się dosłownie wszystko - na tyle że jak mu je ukradli to się ucieszył :)

Takie rzeczy jak ta rdza w KII, koło w Fordzie i pęknięcie silnika w Toyocie to pojedyńcze przypadki. Nie słyszałem nigdy o rdzy w KII, ogólnie Cee'dy nie mają żadnych problemów ze rdzą. Jedyny problem jaki był to z lakierem czerwonym (tym jaśniejszym odcieniem) który się łuszczył, była o to jakaś większa draka, paru osobom wymieniono nawet autka na nowe. Drugi problem Cee'da to poluzowujący się ręczny, ale można to sobie podregulować przy okazji corocznego przeglądu. Reszta, np. rdza, rozwalona skrzynia biegów, szalejąca elektronika itp to sporadyczne przypadki które występują losowo w każdej marce i modelu.

Na twoim miejscu pokłóciłbym się w ASO o wymiane auta - skoro udało się osobom z łuszczącym się lakierem to czemu nie miałoby się udać tobie? Ewentualnie niech teraz pomalują, a jeśli za 2 lata znów wyjdzie rdza, to niech wtedy wymieniają bo jak widać malowanie nie ma sensu. Masz gwarancję więc nie ma co się przejmować, jedynie co takie jeżdżenie do seriwsu co 2 lata, potem umawianie się na odbiór, czekanie itp może być upierdliwe

Przyczyny korozji mogą być 2: albo trafiłeś na jakiś felerny model, bo np. słowacy zapomnieli zrobić mu kąpieli w basenie do ocynku - to by tłumaczyło czemu rdzewieje cały samochód w tak krótkim czasie. Albo może uległ uszkodzeniu na lawecie i się poobijał - po czym został niedbale naprawiony przez ASO które starało się ten fakt zatuszować :)
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najlepszy samochód dostawczy 2016 roku
    Konkurs przeprowadzili dziennikarze z czasopism branżowych i portali transportowych – VANekstra.pl, Ciężarówki, Polski Traker i Samochody Specjalne oraz 4Trucks.pl. Zespół jurorów na podstawie jazd ...