KIA SPORTAGE nie pali!!!

12 Wrz 2009, 20:58

Mam kia sportage 1998r 2,0 16V DOHC benzyna + gaz, samochód ma wymontowany immobiliser, i ma problemy z paleniem. Czasem zapali rano, a po zgaszeniu po upływie kilku godzin nie pali, kręci ale nie da się zapalić, a za parę godzin pali bez problemu. Był podpinany pod komputer ale to nic nie dało bo zgasła tylko na chwilę kontrolka CHECK. I tak co jakiś czas, raz pali a raz nie pali.
maja221
Początkujący
 
Posty: 50

12 Wrz 2009, 21:01

cewka zapłonowa może umierać, czasem działa czasem nie :???:
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

12 Wrz 2009, 21:05

Podpowiem mechanikowi, bo już kilku się męczy z tym autem i póki co to nie mogą znajść przyczyny.
maja221
Początkujący
 
Posty: 50

12 Wrz 2009, 21:07

maja221 napisał(a):Podpowiem mechanikowi, bo już kilku się męczy z tym autem i póki co to nie mogą znajść przyczyny.

jak mechanik to raczej sprawdził tę ewentualność na początku :mrgreen:
a jak nie sprawdził to bym zabrał od niego auto :mrgreen:
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

12 Wrz 2009, 21:08

a co myślisz na temat spadków napięć?
maja221
Początkujący
 
Posty: 50

12 Wrz 2009, 21:25

maja221 napisał(a):a co myślisz na temat spadków napięć?

ja tam się na kijankach nie znam jeździłęm kilka razy byłem przy wybuchu jednej wieć doświadczenia mam mizerne :wink:
co do prądu w Kijance ;)
kable 2 są normalne 2 są z cewkami polecił bym NGK takie zakładałem u mojej kumpeli jeździ na nich i jest zadowolona (sakura moim zdaniem nie najlepsza, ale wpadnie leon_zet sie wypowie :mrgreen: ) cewki są 2 wytrzymują długo ale czasem zdarza się im paść,
to jest wersja tania :mrgreen:
droga jest komputer i inne takie ;) co do spadku napięć hmm tzreba wsiąść w łąpę miernik i pomierzyć
pytanie mam dodatkowe byłaś (mniemam że jesteś dziewczyną) zczytać błędy z komputera w serwisie??
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Odśnieżarka? Zachowaj bezpieczny odstęp!
    Niskie temperatury i opady śniegu powodują, że na ulicach często pojawiają się odśnieżarki i posypywarki. Chociaż nie są pojazdami uprzywilejowanymi, zachowanie pewnych środków ostrożności przez innych uczestników ...

13 Wrz 2009, 19:28

Cewki faktycznie są dwie. I to tak umiejscowione, że projektantowi powinno się za to połamać paluchy. Faktycznie czasem padają. Czasem... Objawem padniętej cewki jest praca silnika na dwóch cylindrach. Z resztą - jak mechanik będzie sprawdzał, to niech zastosuje najstarszą metodę - cewki out, fajki ze świec out, świece out... Następnie połączyć to wszystko na krótko, świece oprzeć na ten przykład o głowice silnika i zakręcić rozrusznikiem. Jak na wszystkich świecach będzie iskra - tak samo mocna i równa, to nie ma co walczyć z cewkami. Jeśli jednak cewka/cewki będą do bani to kup oryginalną w serwisie i po krzyku. Oryginały są bodajże z firmy DENSO. Do tego kable NGK - tu faktycznie nie spotkałem się z lepszymi.

Ale na mój nos te niedomagania nie mają nic wspólnego z cewkami.

Imobiliser kto wymontowywał? Serwis? Bo jak nie to może być problem...
No i tradycyjnie - w jakiej kondycji jest pompa paliwa, jakie daje ciśnienie i czemu jest ono za małe.
KIA Sportage 2,0 DOHC Custom
:mrgreen:
KIłA? To się podobno da wyleczyć...
:mrgreen:
leon zet
Vany | SUVy
Awatar użytkownika
 
Posty: 274
Miejscowość: Wyszków i okolice

14 Wrz 2009, 17:38

w Nowym Sączu niestety nie ma serwisu, więc wymontował go mechanik u którego zostawiłam auto. stwierdził, że immobiliser daje takie objwy i dlatego auto nie pali. po wymontowaniu immobilisera dalej jest tak jak było i dalej kontrolka pokazuje błąd.
maja221
Początkujący
 
Posty: 50

15 Wrz 2009, 23:38

Jeden z kolegów ostatnio pozbywał się imobilizera w kijance. Też mu palić nie chciała. Kosztowało go to 1000 złotych. Musiał jednak dostarczyć do serwisu komputer sterujący silnikiem...
KIA Sportage 2,0 DOHC Custom
:mrgreen:
KIłA? To się podobno da wyleczyć...
:mrgreen:
leon zet
Vany | SUVy
Awatar użytkownika
 
Posty: 274
Miejscowość: Wyszków i okolice

20 Gru 2009, 18:45

Co jest przyczyną barku iskry na świecach zapłonowych??

Rozrusznik kręci a nie odpali

Proszę o pomoc :wink: :wink:


Jak można sprawdzić czy to nie cefka
luigi08
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Dziwiszów