REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Jeżeli masz możliwość zobaczenia tego PT - to zrób to - może akurat to jest to.
Silniki na gazie przy dzisiejszych instalacjach wymagają po prostu regularnej opieki, jednak przy małych przebiegach trzeba policzyć czy naprawdę go potrzebujemy (mało kto pamięta, że dla LPG wiele garaży przy centrach handlowych lub osiedlach jest zamkniętych).
Jeżeli już gaz, to kup najpierw benzynę czystą. Jak po miesiącu stwierdzisz, że w portfelu wir, to załóż gaz sama.
nie wątpie ,że to świetny samochód ale ja nie chcę kombi,a hatchbacków w dopuszczalnej cenie nie widze.Niestety. Choć wersja sport brzmi dobrze.Choć może poczekam, a może sie trafi jakieś ogłoszenie? Nie kupuję już dziś...Lancera nie mam. Mam Pajero i wiem co to niezawodność Misia. Lancera (sedana) w tej generacji ma od 2003 roku mój kolega i pomimo ciężkiej nogi i przebiegu prawie 200tyś km w samochodzie nadal pracuje fabryczne sprzęgło i układ wydechowy. Wymieniono po 150 tys km amorki i wahacze przednie. Wymiana świec i rozrządu co 90 tyś km. I tyle. Dlatego to auto polecam każdemu, kto szuka "bezawaryjności" (tak na marginesie kombi jest bardziej przejrzyste niż sedan i to w każdym aucie). Poza tym szukasz auta dynamicznego, dlatego polecałem Ci wersję Sport.
Gdybyś miała większy budżet, to zamiast Lancera namawiałbym na Imprezę. Ale w tej cenie nie bardzo, a szkoda.
Nie zapominaj o Hondzie i jeżeli jednak powiększasz tą listę to sprawdź również Seaty - ale ostrożnie.
A może Skoda Octavia I ? Wersja 1.6 Mpi b. dobrze znosi gaz, raczej trwałe samochody. Nudne, ale trwałe i poprawne...
Co do Audi A4, to tam zawieszenie wielowahaczowe może sprawiać problemy, ale te słabsze wersje (1.6) można znaleźć za taką kasę z w miarę niedużym przebiegiem.