Kilka problemów maluch

21 Maj 2012, 19:00

Siema. Mam problemy z maluchem.

Pierwszy jest taki, że na wskazniku paliwa ciągle świeci się kontrolka

Drugi jest taki,że ręczny działa słabo, do tego trzeba zaciągnać jak najwiecej sie da, bo jak wezmie sie na polowe to nie dziala

Trzeci jest taki, że maluch ma muła.
Fabik96
 
  • 22 Maj 2012, 18:54

    siemka,
    zwarcie , lub padniety czujnik poziomu paliwa w zbiorniku ,dostęp pod kanapa,
    -zdjąć bebny tylne oczyścić regulatory szczęk, dzwignie , podregulować linke ,
    chyba, że już nie ma okładzin :evil:
    -sprawdzić zapłon, gażnik itp
    przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
    sympatyk
    Zaawansowany
     
    Posty: 878
    Miejscowość: na skraju grodu
    Prawo jazdy: 15 09 1976
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Freelander e picc. scuderia
    Silnik: Otto 95÷121
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Skrzynia biegów: Manualna

    22 Maj 2012, 19:42

    Jeśli również wskażnik paliwa pokazuje cały czas zerowy poziom może być zawieszony pływak w dolnej pozycji poprzez zasyfiony tzw. tłumnik kołysania pływaka ( czy jak go tam zwał ) Poza tym nie wykluczona dziura w nim samym. Dostęp po wymontowaniu zbiornika.

    Regulacje linki masz również na dżwigni ręcznego w kabinie . Cztery śruby i podłużne otwory. Przesunięcie do przodu ( jeśli jeszcze się da , jest możliwość ) daje uciągnięcie linki . Druga możliwość regulacji jest na wahaczach. Regulatorów szczęk nie czyścić , Są cierne , zanitowane bez możliwości demontażu ( kiedyś było to możliwe , ale teraz nie ) Rozpierak najlepiej wymienić na nowy. Jeśli wszystko jest ok tzn . szczęki , bębny trzymają jeszcze wymiar a uciągnięcie linki na maksa nic nie daje , to pozostaje sposób profesora cyca - nadspawać , wydłużyć rozpieraki .

    Z silnikiem to ogólny przegląd . Czyszczenie gażnika , kontrola i ewntualne ustawienie poziomu paliwa. Regulacja . Sprawdzenie i ewentualna korekta luzów zaworowych. Zobaczyć jak ma się układ zapłonowy , filtr powietrza. Nie pominąć pompy paliwowej wraz z kontrolą długości jej popychacza.
    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4927
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    22 Maj 2012, 20:15

    oczyścić regulatory szczęk

    miałem na myśli rozruszanie jak zapieczone czy skorodowane -
    bo układ bez wspomagania i pompa nie dopcha zanim nie strzeli któryś przewód :mrgreen:
    nie mylić ze smarowaniem ciernych podkładek :evil:
    ale
    bardzo istotne jest sprawdzenie czy linki nie zapieczone w pancerzach bo uszczelnienia linek bywają zawodne a jest to przy kole ;woda błoto, sól

    co do silnika -pompa paliwa tak jak pisał Kol.Bonifacy długość popychacza i grubość podkładki bakelitowej, oraz czy zaworki, przepona są szczelne ?
    przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
    sympatyk
    Zaawansowany
     
    Posty: 878
    Miejscowość: na skraju grodu
    Prawo jazdy: 15 09 1976
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Freelander e picc. scuderia
    Silnik: Otto 95÷121
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Skrzynia biegów: Manualna

    22 Maj 2012, 20:32

    sympatyk napisał(a):miałem na myśli rozruszanie jak zapieczone czy skorodowane -


    O widzisz .....trafna uwaga . Zapomniałem o tym. Regulator jest nadziany na bolec w tarczy kotficznej. Różnice średnic mają zapewnić luz między szczęką a bębnem . Tu jak to zardzewieje to po naciśnięciu hamulca nożnego wszystko się gnie , napręża . Hamulec jest jako taki , lub koło się deko blokuje , a ręcznego prawie nima.
    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4927
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
      Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
      Skoda Kodiaq 4x4 dojechała na metę Rajdu Dakar
      W stawce samochodów, które wyruszyły na trasę tegorocznej, 40. edycji kultowego Rajdu Dakar pojawiła się ŠKODA KODIAQ. SUV pokonał liczącą prawie 10 000 km trasę wiodącą po pustyniach i bezdrożach Ameryki ...