Kilka pytan odnośnie dolotu i wydechu

09 Lis 2007, 19:51

No tak przepraszam jesteś mądrzejszy niż technicy audi lub większości serwisów DTM-u :)

Zamiast pisać głupoty poczytaj o tym w internecie : http://www.rallycars.com/Cars/WaterInjection.html

Poza tym źródłem jest wiele innych w tym znanych teamów startujących w wyścigach na całym świecie.

Sorry ale nie mam siły sie sprzeczać z takimi ludźmi jak Ty :)

PS: Możesz zaczerpnąć wiedzy u waszego kolegi z forum "SpeedR" ponieważ jeżeli mi się dobrze wydaje i to jest ta osoba której artykuły czytałem to na pewno wyjaśni Ci to najlepiej.
agrafek
Początkujący
 
Posty: 53
Miejscowość: Krakow

10 Lis 2007, 12:08

hmm Technika ta nie jest Popularna tutaj ani w angli też.. Po ulicach nie jeżdżą Bolidy DTMu z doładowaniem rzędu 3 bar i taki natrysk w zwyklych auta nie jest do niczego przydatny.. nie znam się na technice DTM zresztą tylko ich inżynierowie Mają to opanowane w 100% wieć nie gadaj że te ''wtryski'' montuje się do uliczynych aut bo sie nie montuje..
V6 rox
Death Angel
Początkujący
 
Posty: 178

10 Lis 2007, 12:47

Montuje się choćby dla tego że w sklepach z częściami są dostępne gotowe zestawy poniżej 1000zł

http://www.elans.pl/article/read/system ... -tlokowych

Jeżeli sam nie wiesz to nie wmawiaj innym że się nie da i nie warto.

Pozdrawiam
agrafek
Początkujący
 
Posty: 53
Miejscowość: Krakow

10 Lis 2007, 16:39

''Tego typu instalacje, doskonale zdadzą jednak egzamin w autach przeznaczonych do: sportu, wyczynu oraz mocno zmodyfikowanych pojazdach cywilnych.'' czytamy ze zrozumieniem.. ''sens jej instalowania w nie wysilonych autach ulicznych jest... żaden. '' No właśnie.. jeślibys niewieział słyszałem o tym natrysku w programie o silnikach sportowych.. To forum posiadaczy zwykłych samochodów a nie 'aut przeznaczonych do sportu oraz mocno zmodyfikowanych pojazdów cywilnych'' Więc Sens pisania przez ciebie o natrysku był ŻADEN.. :roll:
V6 rox
Death Angel
Początkujący
 
Posty: 178

10 Lis 2007, 17:56

Jeżeli byś miał jakiekolwiek pojęcie o "wysilonych" jednostkach to wiedział byś że można tak nazwać silnik 2.0 l poj. który ma 300KM...

Rozbraja mnie jak goście którzy przeczytają pismo GT Tuning itp myślą że pozjadali wszystkie rozumy. Z resztą odpuszczę bo z głupim nie wygra nikt a nie mam zamiaru spamować forum tylko dla tego żeby kłócić się z gościem co pojęcie o rasowaniu silnika ma takie jak PiS o polityce.

Pozdrawiam
agrafek
Początkujący
 
Posty: 53
Miejscowość: Krakow

10 Lis 2007, 19:10

Właśnie ty jesteś głupi myśląc że z innych zrobisz... nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.. napisałem że na tym forum nikt raczej nie ma silnika 2.0 o mocy 300KM..
A o rasowaniu silnika jakotakie pojęcie mam bo jestem po ''Mechanizacja i elektronika'' to mój wydział był.. Więc nie rób z siebie debila...
V6 rox
Death Angel
Początkujący
 
Posty: 178
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ogniwa paliwowe Toyoty zasilają budynki
    Dążąc do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla związanej z działaniem firmy, Toyota uzupełniła system zasilania zakładu Honsha w prefekturze Aichi o pionierskie rozwiązanie wykorzystujące stacjonarne wodorowe ogniwa paliwowe. ...