Kilka pytan odnośnie dolotu i wydechu

09 Lis 2007, 19:51

No tak przepraszam jesteś mądrzejszy niż technicy audi lub większości serwisów DTM-u :)

Zamiast pisać głupoty poczytaj o tym w internecie : http://www.rallycars.com/Cars/WaterInjection.html

Poza tym źródłem jest wiele innych w tym znanych teamów startujących w wyścigach na całym świecie.

Sorry ale nie mam siły sie sprzeczać z takimi ludźmi jak Ty :)

PS: Możesz zaczerpnąć wiedzy u waszego kolegi z forum "SpeedR" ponieważ jeżeli mi się dobrze wydaje i to jest ta osoba której artykuły czytałem to na pewno wyjaśni Ci to najlepiej.
agrafek
Początkujący

Miejscowość: Krakow

10 Lis 2007, 12:08

hmm Technika ta nie jest Popularna tutaj ani w angli też.. Po ulicach nie jeżdżą Bolidy DTMu z doładowaniem rzędu 3 bar i taki natrysk w zwyklych auta nie jest do niczego przydatny.. nie znam się na technice DTM zresztą tylko ich inżynierowie Mają to opanowane w 100% wieć nie gadaj że te ''wtryski'' montuje się do uliczynych aut bo sie nie montuje..
V6 rox
Death Angel
Początkujący

10 Lis 2007, 12:47

Montuje się choćby dla tego że w sklepach z częściami są dostępne gotowe zestawy poniżej 1000zł

http://www.elans.pl/article/read/system ... -tlokowych

Jeżeli sam nie wiesz to nie wmawiaj innym że się nie da i nie warto.

Pozdrawiam
agrafek
Początkujący

10 Lis 2007, 16:39

''Tego typu instalacje, doskonale zdadzą jednak egzamin w autach przeznaczonych do: sportu, wyczynu oraz mocno zmodyfikowanych pojazdach cywilnych.'' czytamy ze zrozumieniem.. ''sens jej instalowania w nie wysilonych autach ulicznych jest... żaden. '' No właśnie.. jeślibys niewieział słyszałem o tym natrysku w programie o silnikach sportowych.. To forum posiadaczy zwykłych samochodów a nie 'aut przeznaczonych do sportu oraz mocno zmodyfikowanych pojazdów cywilnych'' Więc Sens pisania przez ciebie o natrysku był ŻADEN.. :roll:
V6 rox
Death Angel
Początkujący

10 Lis 2007, 17:56