Kilka spraw związanych z Twingiem. Czy był bardzo bity?

08 Kwi 2015, 19:19

Hej,
od czwartku jestem posiadaczem Twingacza II. Niestety totalnie nie znam jego historii. Wiem jedynie, że ponoć miał jednego właściciela w Niemczech, ponoć nie był bity - wiem, że był - nieudolna naprawa blacharsko lakiernicza (źle zabezpieczona szyba przy malowaniu, pogięta podłoga koło koła zapasowego, widoczna szpachla) i takie tam. Mam kilka pytań:
1) czy nierówne szpary między maską, a przednim nadkolem świadczą o stłuczce z przodu pojazdu?
2) czy mogę bez problemu dołożyć tylne zagłówki, lub ewentualnie pojedyncze fotele zamiast kanapy?
3) czy, jeżeli posiadam instalacje (jeszcze nie sprawdzałem) mogę dołożyć tempomat? Wiem, że istnieją wersję tłingacza z możliwością instalacji obrotomierza
4) czy, jeżeli zamienię zegary na takie z wyświetlaczem, będę mieć dane nt. spalania, temperatury itp?
5) przy jakim przebiegu najlepiej wymieniać rozrząd? Moja ropucha ponoć ma 50 000, rok - przełom 2007/ 2008
6) czy nieudolna naprawa tylnej klapy może być powodem hałasu dobiegajacego z bagażnika?

Bardzo proszę o odpowiedź,
pozdrawiam
Marcin
Kuszu
Obserwowany
 
Posty: 1
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Twingo II / Punto II FL
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi R18 e-tron quattro po raz pierwszy zwycięża w Sebring
    Audi odniosło kolejny historyczny sukces w sporcie motorowym. Wygrana Audi R18 e-tron quattro w dwunastogodzinnym wyścigu w Sebring na Florydzie, to jednocześnie pierwsze zwycięstwo wyścigowej hybrydy w tym klasycznym amerykańskim ...