Kilka spraw związanych z Twingiem. Czy był bardzo bity?

08 Kwi 2015, 19:19

Hej,
od czwartku jestem posiadaczem Twingacza II. Niestety totalnie nie znam jego historii. Wiem jedynie, że ponoć miał jednego właściciela w Niemczech, ponoć nie był bity - wiem, że był - nieudolna naprawa blacharsko lakiernicza (źle zabezpieczona szyba przy malowaniu, pogięta podłoga koło koła zapasowego, widoczna szpachla) i takie tam. Mam kilka pytań:
1) czy nierówne szpary między maską, a przednim nadkolem świadczą o stłuczce z przodu pojazdu?
2) czy mogę bez problemu dołożyć tylne zagłówki, lub ewentualnie pojedyncze fotele zamiast kanapy?
3) czy, jeżeli posiadam instalacje (jeszcze nie sprawdzałem) mogę dołożyć tempomat? Wiem, że istnieją wersję tłingacza z możliwością instalacji obrotomierza
4) czy, jeżeli zamienię zegary na takie z wyświetlaczem, będę mieć dane nt. spalania, temperatury itp?
5) przy jakim przebiegu najlepiej wymieniać rozrząd? Moja ropucha ponoć ma 50 000, rok - przełom 2007/ 2008
6) czy nieudolna naprawa tylnej klapy może być powodem hałasu dobiegajacego z bagażnika?

Bardzo proszę o odpowiedź,
pozdrawiam
Marcin
Kuszu
Obserwowany
 
Posty: 1
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Twingo II / Punto II FL
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Uważaj na Pieszych na wielopasmowych jezdniach
    Do najbardziej niebezpiecznych miejsc dla pieszych należą przejścia przez wielopasmowe jezdnie bez sygnalizacji świetlnej. Do potrąceń najczęściej dochodzi, gdy pieszy wchodzi na oznaczone przejście, widząc zatrzymujący się ...