REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
łysy30 napisał(a):Chodzi mi o testy IIHS - Corolla/Prius zostały ocenione niżej niż Dodge, bo nie oferowały nawet w opcji bocznych poduszek powietrznych. Kiedyś gdzieś o tym czytałem jak zainteresowałem się kwestią bezpieczeństwa w tym aucie. Sorry za OFF TOP.
łysy30 napisał(a): Mimo wszystko uważam, że w przypadku 15-letnich aut liczy się przede wszystkim poziom oleju w głowie
rozsądny napisał(a):Nie zauważyłem, że A6 jest w automacie, ale to raczej je dyskwalifikuje. Ile pali w automacie i ile kosztuje ewentualna naprawa?
rozsądny napisał(a): chociaż jeszcze nie wiem co sądzicie o Roverach i Volvo V40. Do Volva mnie ciągnie, ale nie wiem jak części.
rozsądny napisał(a):A co myślicie o Audi z mojego pierwszego postu?
łysy30 napisał(a):powinno się zabronić wyjeżdżania na drogi rowerzystom (bo ich już w razie zderzenia nic nie uratuje), a wszelkie Tico
Ossy napisał(a):Avensis 1.6 (przed liftingiem) niezawodny, bardzo dobrze współpracuje z LPG, koszty utrzymania będą niskie, jeśli auto nie było zaniedbane przez poprzednich właścicieli.
W tym budżecie to najlepiej wziąć go w zestawie z lawetą.rozsądny napisał(a):Prawdę mówiąc, jeżeli chodzi o samochody klasy średniej wyższej (E) to myślałem, że kupić da się praktycznie tylko znośnego Peugeota 607 (swoją drogą bardzo ładny, ale nie na moją kieszeń eksploatacja).
jiGsaw napisał(a):Audi80 to już naprawdę przeżytek patrząc na ceny i to co to auto oferuje... E36 można kupić niewiele drożej, a jest duża różnica między tymi autami na korzyść BMW.
Natomiast A6 kanciata z początków produkcji fajna całkiem i tania. Problem tylko z silnikami, jak to w audi/vw.
jiGsaw napisał(a):Z wyjątkiem blachy, która w E36 niebitym też nie będzie tragedią to Audi80 wypada blado pod każdym względem.
jiGsaw napisał(a): Jeżeli chodzi o E36 to w tej cenie szukałbym ładnego sedana 323i. Silnik ekonomiczny, dynamiczny i trwały. Takich wystawionych za 9 około i targowałbym na 7.5. Ew. 325i.
jiGsaw napisał(a): Jak to jaki problem z silnikami? Taki jak zawsze w grupie VW, czyli wysokie spalanie, kiepskie osiągi, rozrządy na pasku (a w nowszych konstrukcjach też awaryjność). Może lepiej pomyśleć też o E34. Obecnie dość tanie auto, a fajne, fajniejsze od pierwszej A6 na pewno.