Klocki ATE

17 Wrz 2018, 17:19

galakty napisał(a):Ale czy na rok czasu bym je założył? Raczej nie

A co myślisz o moim pomyśle z Brembo :?: Chyba nie są jakieś najgorsze, a jaka zaje....sta nazwa :mrgreen: O hamulcach Brembo chyba każdy słyszał(przynajmniej z mojego pokolenia) :lol:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3791
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

17 Wrz 2018, 18:51

Miałem brembo + tarcze brembo było ok. Miałem brembo + jakieś tarcze nie było ok. Co do brembo to odnoszę dziwne wrażenie że liczy się pochodzenie produkcji...dokładnie jak tarcze textar montowane w szybkich autach ludzie chwalą (na 1szy montaż) a u mnie w szybkim aucie kupione w hurt.+ brembo kl.nie sprawdziły się. Ogólnie jak sprzedajesz auto i normalnie jeździsz to nie brałbym naj opcji. Tym bardziej że jak coś jest wadliwe np.szklenie powierzchnii to i tak musisz robić zwrot. A patrzyłeś trw? Nie pamiętam ile kosztują. Ludzie je bardzo chwalą.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11000
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

17 Wrz 2018, 19:17

yeti65 napisał(a):A co myślisz o moim pomyśle z Brembo


Jak byłem mały to jarałem się jak głupi :D Nie wiem w sumie nic o nich, ale kiedyś czytałem że "tyłka nie urywają".

szybki napisał(a):dokładnie jak tarcze textar montowane w szybkich autach ludzie chwalą (na 1szy montaż)


Też tak słyszałem. U siebie mam tarcze ATE + klocki Textar (klocki od ATE były w chorej cenie) i super się sprawują. Chociaż fakt faktem te 300-400 kilometrów musiałem je dotrzeć (jeżdżę spokojnie). Wcześniej miałem komplet Ferodo i poza zwichrowaniem tarcz po 7 kkm (niekoniecznie z ich winy) też było ok, ale hamowały gorzej od ATE.

TRW też są polecane, ale to już niższa półka. Jak masz auto sprzedawać niedługo to załóż coś takiego :ok:
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

17 Wrz 2018, 20:09

szybki napisał(a): A patrzyłeś trw? Nie pamiętam ile kosztują. Ludzie je bardzo chwalą.

Pisałem wyżej, warsztat mi je zaproponował za 270 na obie osie.
galakty napisał(a):Jak byłem mały to jarałem się jak głupi Nie wiem w sumie nic o nich, ale kiedyś czytałem że "tyłka nie urywają".

No to chyba czytaliśmy to samo :mrgreen: to byłby zakup tak bardziej na pokaz :lol:
Czy te Brembo,TRW, Textar są porównywalne, bo rozumiem, że ATE to najwyższa półka :?:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3791
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

17 Wrz 2018, 20:54

Sorki pominąłem trw...ale brałbym trw.
Ryzyk fizyk albo będzie ok albo nie ok :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11000
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

18 Wrz 2018, 08:42

yeti65 napisał(a):ATE to najwyższa półka


Wyższa, ale pewnie coś lepszego na bank się znajdzie. Do tego masz kilka typów ATE, do mnie np. były nawet nacinane. Ogólnie plusem ATE jest to, że są pokryte materiałem antykorozyjnym, takie Ferodo po tygodniu już miało rdzę.

Textar jest porównywalny do ATE, montują na 1 montaż do szybszych aut, głównie BMW. Sprzedawca miał takie w Audi TT i sobie chwalił (a lekko tym nie jeździł).

Kup coś ze średniej półki co będzie w dobrej cenie, TRW jak najbardziej może być. Nie ma sensu moim zdaniem pakowanie droższych jak już planujesz sprzedać auto. A na pokaz też nie ma co, bo trafisz na kupującego co nazw klocków nie rozróżnia i po co kasę ładować... :)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW i3 Concept Coupe - nieograniczony dostęp do sieci
    Dzięki funkcjom systemu BMW i ConnectedDrive model BMW i3 Concept Coupe ma nieograniczony dostęp do sieci. Przy w pełni naładowanych akumulatorach układ napędowy BMW eDrive, w który wyposażono BMW i3 Concept Coupe, ...
    SKODA Yeti zwycięzcą w raporcie niezawodności
    SKODA Yeti okazała się najbardziej bezawaryjnym autem według raportu niezawodności GTU oraz w badaniach Which? Niemieckie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego (GTU) skomponowało listę modeli, które uzyskały najlepszą ...

18 Wrz 2018, 08:50

galakty napisał(a): A na pokaz też nie ma co, bo trafisz na kupującego co nazw klocków nie rozróżnia i po co kasę ładować...

Ale chodzi o to, że Brembo mają głośną nazwę, a kosztują niewiele :mrgreen:, ale chyba jednak wybiorę ATE, lub Textar, w końcu hamulce to podstawa bezpieczeństwa.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3791
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

18 Wrz 2018, 09:51

yeti65 napisał(a):Ale chodzi o to, że Brembo mają głośną nazwę, a kosztują niewiele :mrgreen:, ale chyba jednak wybiorę ATE, lub Textar, w końcu hamulce to podstawa bezpieczeństwa.


Olej nazwę :ok: bo w dzisiejszych czasach nazwa nie świadczy o jakości towaru. Do tego na to czy klocki są ok czy nie ok składa się wiele czynników więc może się okazać że zwykłe brembo będą lepsze przy 5tym hamowaniu z v-maxa co pewnie nigdy Ci się nie trafiło żeby 5razy pod rząd hamować z max prędkości... A jak kupisz coś z wadą fabryczną to efekt będzie taki sam w każdym przypadku czy to będzie brembo czy trw.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11000
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

18 Wrz 2018, 10:51

Właśnie rozmawiałem z ASO pytałem o typ systemu hamulcowego(w sklepach występują 2 rodzaje, akebono i sumitomo) i przy okazji dopytałem o konkretne grubości klocków. Okazuje się, że na przodzie są 4mm, a na tyle 7,5mm. Więc chyba wymienię tylko ten przód, a w takiej sytuacji chyba skuszę się na te ATE za 200zł w tym sklepie z hamulcami.
https://hamulcesklep.pl/o/13.0460-5760.2
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3791
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

18 Wrz 2018, 11:02

No i problem rozwiązany :ok: cena b.dobra.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11000
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

19 Wrz 2018, 11:32

szybki napisał(a):cena b.dobra.


Czy ja wiem, normalna jak na ATE czyli dość drogo. Do mojej kosztowały w sklepie stacjonarnym jakieś 180 zł, podczas gdy Textar kosztował chyba 130-140 zł, Ferodo ze 110 zł a Valeo z 80 zł :D Pomijam sklepy online.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Wrz 2018, 11:38

Już pozamiatane :mrgreen: Wczoraj zamówione, dziś wysłane, pewnie jutro będą do odbioru. Te 30-50zł różnicy nie robią na mnie wrażenia. Po prostu chcę mieć możliwie najlepsze klocki, a ATE polecane są najczęściej.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3791
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

19 Wrz 2018, 20:34

Ciekawi mnie, czy będzie tem,at, że klocki piszczą przy hamowaniu :)
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

19 Wrz 2018, 21:52

MotoAlbercik napisał(a):Ciekawi mnie, czy będzie tem,at, że klocki piszczą przy hamowaniu


W sumie to jakie on ma tarcze? Bo nie kojarzę by pisał.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

20 Wrz 2018, 04:39

MotoAlbercik napisał(a):Ciekawi mnie, czy będzie tem,at, że klocki piszczą przy hamowaniu

Nawet jak będą, to popiszczą, popiszczą i przestaną :mrgreen: Inne klocki też nie dają żadnej gwarancji niepiszczenia :lol:

galakty napisał(a):W sumie to jakie on ma tarcze? Bo nie kojarzę by pisał.

Nie mam pojęcia, ale przypłynęły z Japonii razem z autem :mrgreen:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3791
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna