Kłopoty z turbiną w Vectra 2.0 DTI 2000r

03 Paź 2008, 19:36

witam.mam vectre 2.0 dti i wylacza mi sie czasem turbina naczytalem sie miliony info na temat przyczyny.i do dzis nie jaze.zapola sie kontrolka i gasnie czasem pali sie az do zgaszenia silnika.jak odlacze przeplywomiezrz i podlacze w trakcie pracy silnika to wraca do normy.ale ktos slusznie mysle napisal ze on nie moze wplywac na te usterke bo to tylko dolot powietrza barzdiej jakies zaworki ale sa 3 i co dalej kto okaze sie pewny w w usunieciu tej usterki.serdecznie pozdrawiam posiadaczy nieszczesnego opla.
prezes
Nowicjusz
 
Posty: 8
  • 04 Paź 2008, 14:11

    to ten ktos nie ma racji masz turbine sterowaną przez komputer a przepływomierz podaje do komputera ile powietrza zostało zassane przez silnik i na tej podstawie ustala dawke paliwa, wiec jesli przepływomierz jest uszkodzony to komputer podaje niewłasciwa dawke paliwa a co za tym idzie nie załacza turbiny na tyle na ile jest potrzeba
    mlody861
    Zaawansowany
     
    Posty: 573
    Miejscowość: ok Warszawy

    04 Paź 2008, 16:04

    Nie znam budowy silnika 2,0 DTI ale naprawialem kilka silnikow 2,2 DTI.W tych silnikach kolektor ssący składa się z dwoch części.W dolej części są kanaly z przepustnicami przy dużym przebiegu zarastają nagarem.Należy rozebrać kolektor ssący,zawor EGR i wyczyścić z nagaru.
    andrzej_124
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1704
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Mercedes-Benz W113 z lat 60 tych - Pagoda
      Mercedes-Benz W113 z 1963 roku czyli Pagoda to druga generacja prestiżowej serii roadsterów SL. Auto zaprezentowano w 1963 roku w Genewie. Co ciekawe, po premierze samochodu dziennikarze okrzyknęli nowy model Mercedesa-Benz ...