Klucz do kół - jak zrobić

19 Sie 2011, 19:53

Witam.bardzo lubię patrzeć jak w warsztacie przy wymianie opon lub wulkanizowaniu opony gościu odkręca tym pistoletem tak szybko że aż się człowiek nie obejrzy i koło zdjęte.mam pytanko czy można zrobić sobie taki pistolecik na użytek własny na montaż i demontarz koła w trakcie jazdy jeśli jakąś opona się przebije,otwieram bagażnik wyjmuje pistolecik,podłączam np do gniazda zapalniczki i bez wysiłku odkrecam koło.można jakoś to zrobić?Pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

20 Sie 2011, 07:47

Taki klucz możesz sobie kupić, nie jest drogi .. Ja już kilka sezonów używam takiego do wymiany kół ...
[link do oferty na Allegro wygasł]

Jak się przypilnuje aukcji można go wylicytować za 70-80 pln ...
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2011

20 Sie 2011, 08:42

ok dzięki.a jest coś takiego ale pod 12 v bo chciałbym do zapalniczki podłączyć
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

21 Sie 2011, 18:13

Niestety, ale z 12V z gniazda zapalniczki wiele nie wyciśniesz. Wszystko rozbija się o moc i prąd.