Kobieta za kierownicą

21 Sty 2012, 21:03

hmm mam prawo jazdy od 5 lat. Zadnego mandatu zadnej stluczki i wypadku a dodam ze uwielbiam szybko jezdzic. moja jazda jest dynamiczna i uwazam ze jestem bardzo dobrym kierowca, nieraz to wlasnie facet mi droge zajechal, to wy powinniscie sie nauczyc jezdzic bo to wlasnie faceci powiduja wypadki, jezdza po pijanemu, wiec kierowcami powinny byc tylko kobiety!:)
Pacia89
Nowicjusz

Prawo jazdy: 03 12 2007
Auto: MG zr

21 Sty 2012, 23:05

Pacia89 napisał(a): wiec kierowcami powinny byc tylko kobiety!:)

No nie to juz chwyt ponizej pasa..... :!: :!: :wink:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

21 Sty 2012, 23:13

mam prawo jazdy od 5 lat. Zadnego mandatu zadnej stluczki i wypadku a dodam ze uwielbiam szybko jezdzic. moja jazda jest dynamiczna i uwazam ze jestem bardzo dobrym kierowca, nieraz to wlasnie facet mi droge zajechal, to wy powinniscie sie nauczyc jezdzic bo to wlasnie faceci powiduja wypadki, jezdza po pijanemu, wiec kierowcami powinny byc tylko kobiety

- posiadanie prawa jazdy (dotyczy przede wszystkim tego wydanego w Polsce) nie jest żadnym wyznacznikiem umiejętności, tak jak jego czas posiadania
- zero mandatów, zero stłuczek, ile kolizji?
- ludzie bez przerwy zajeżdżają Ci drogę. Przyczyna? Zapewne Cię nie widzą. Wniosek? Zwolnij.
- nie wiem o jakich facetach mówisz, wszystko co działo się samochodem prowadzonym przeze mnie nigdy nie dotyczyło nikogo innego. No chyba, że ktoś mi zapie... drzwiami na parkingu.
- po pijanemu? Ostatnio wcinam dużo batonów, pewnie dlatego nie pamiętam jak ostatnio jeździłem.
- o tak, wyrzućmy facetów z motorsportu! Niech poznikają z całego świata wyścigi, a na listach startowych rajdów będą widnieć 2, 3 załogi!
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 2