REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
czeslaw555 napisał(a):nie taki diabeł straszny i nie jest to trudne jak się wydaje ,jednak jak myślę warto podjąć taki wysiłek (nic strasznego )żeby mieć dobre auto i zdecydowanie mniej w niego wkładać niż w takie ściągnięte.Kruczków żadnych nie ma ,może się tak tylko wydaje a handlarz czy komis też może nastręczyć problemów i kłopotów,załatwienie tablic też nie problem ,jak potrzeba kogoś do pomocy to się znajdzie też .Jeżeli jednak kraj (szkoda że tak) to nie kupuj na umowę spisaną in blanco z Niemcem bo to zwykła ściema i lipa ,kłopoty potem możesz mieć Ty a nie sprzedający ,on nigdzie nie występuje w papierach.
artur73 napisał(a):Mam jeszcze inną propozycję...
Jeśli chodzi o benzynkę to proponuję Hondę Jazz.Tak to wygląda:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Jeśli zaś musiałby być to diesel to myślę,że warto rozejrzeć się za Stilo.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Oczywiście zaznaczam,że linki są przykładowe.
![]()
![]()
czeslaw555 napisał(a):nie taki diabeł straszny i nie jest to trudne jak się wydaje ,jednak jak myślę warto podjąć taki wysiłek (nic strasznego )żeby mieć dobre auto i zdecydowanie mniej w niego wkładać niż w takie ściągnięte.
Dishman napisał(a):Wniosek ja wyciągam taki, że w Polsce sprzedają złom, a w Niemczech (czy gdziekolwiek na zachodzie) dobre samochody.
Moim zdaniem założenie błędne.
ACSznycel napisał(a):W Niemczech na auta przeznaczone do sprzedaży stoją na dwóch parkingach: