
Czujnik spalania stukowego (KS) 1, rząd 1 - niski poziom wejściowy sygnału
Knock sensor (KS) 1, bank 1 - low input
- głośne stuki z silnika podczas jego pracy (spalanie stukowe),
- zapalenie się kontrolkick MIL / check,
- falowanie obrotów,
- utrata mocy,
Tu sprawdzisz co to jest Knock Sensor (KS)?
- uszkodzona cewka zapłonowa lub cewki,
- występujące przerwy w zapłonie silnika,
- uszkodzony przewód do czujnika lub zwarcie,
- uszkodzony sam czujnik spalania stukowego,
- uszkodzony moduł sterowania silnikiem ECM,
- uszkodzny moduł sterowania PCM,
- wymiana uszkodzonej cewki zapłonowej,
- naprawa uszkodznej instalacji elekteycznej powiązanej z czujnikiem,
- wymiana niesprawnego czujnika,
- wymiana lub naprawa modułów ECM lub PCM (ten problem rzadko występuje i lepiej skupić się na pozostałych),