REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-motoryzacyjne-a53/leasing-kola-zebate-t40382.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
W fabrycznym kołpaku to wygląda takRokiko napisał(a): W kołpaku jeden otwór był większy i wchodził na zamocowaną śrubę.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Ogólnie te kołpaki niefabryczne są według mnie do kitu . Są zrobione ze zbyt kruchego plastiku . Jak już to lepiej zastosować śruby kół do felg aluminiowych z większym stożkiem . Przy tych zwykłych śrubach kołpak przeleci z czasem przez główki śrub.No tak w nie oryginalnych był tej jeden otwór większy po prostu średnica większa.bonifacy napisał(a):W fabrycznym kołpaku to wygląda tak
Kiedyś się zastanawiałem dlaczego nie mogli ich robić w miejscu mocowania na śruby z jakimiś wtopionymi w plastik podkładkami metalowymi. Sam kiedyś (za czasów maluch, cinquecento) kilka kołpaków popsułem przez dokręcanie w tych miejscachbonifacy napisał(a):Ogólnie te kołpaki niefabryczne są według mnie do kitu . Są zrobione ze zbyt kruchego plastiku