ale jak je kupie i zaloze to nie bedzie problemu z chlodzeniem hamulców i spr ciśnienia?
przecież w fabryce zakładają jak ich nie założysz na kleju nie powinno być problemu
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
Przeciez ty swoje Volvo do 3 tys obrotow tylko krecisz, bo sie boisz ze ci silnik wybuchnie, co ty chcesz tam sobie przegrzac? A juz na pewno nie hamulce.
10 najbezpieczniejszych samochodów - te modele koniecznie sprawdź! Przy podejmowaniu decyzji o zakupie nowego samochodu pod uwagę brane są różne kryteria. Cena, wyposażenie, opinia o marce są ważne, jednak często wpływ na ostateczną decyzję ma ocena bezpieczeństwa. Dzięki nowoczesnym ...
Jak można zmniejszyć wydatki na paliwo? Dużo kierowców każdego dnia korzysta z samochodu, a koszty paliwa rzędu kilkuset złotych miesięcznie nie zaskakują. Często dla kierowcy wydatek na paliwo jest dosyć sporym miesięcznym obciążeniem. Niestety gwałtowny ...
No bo ktos ogladajacy raid moze nim dostac jak odpadnie.
I listosci, jak bedziesz do 2 tys krecil wolnossaca benzyne 1,8, to zanim sie rozpedzisz zeby 2-gi raz zahamowac, to juz hamulce beda zimne, i jak mozesz nie wiedziec jak sprawdzic cisnienie w oponach? Na stacji paliw kompresorem, lub manometrem(takim do kol, z allegro czy to marketu za 10-20zl)
wiem jak spr ale jak zaloze kołpaki to bede musial je zdjejmowac zeby spr cisnienie? patrzylem w markecie to ja 60-80zł na kołpaki nie wydam jesli byly by tak po 7-15max za szt to byl kupil ale tyle tyle to szkoda wydac ale czy kołpaki nie utrudnią spr ciśnienia w kolach, chlodzenia hamulców oraz zdejmowanai kół, czy posiadając kołpaki nie zardzewieją mi stalówki w momencie bosie sól bedzie tam zbierac?
A co do kręcenia to ja staram sie tak zmieniac bieg z 1 na 2 jak mam 15-20km/h i jakies 1200-1500 obrotów, i z 2 na 3 jak mam 30-40km/h i jakies 1500-2000 obrotów, z 3 na 4 tak przy ok 45-55km/h i przy 2400-2600 obrotów i z 4 na 5 tak przy ok 70-80km/h i 2500 obrotów tak ze jadąc staram sie zmieniac na bieg nizszy jak mam ponizej 1700 obrotów a na wyższy przy 2500-3000 max na 5 jezdze tak od conajmniej 70 nawet wg instrukcji zalecają zmianiac przy 20, 35, 50 i 70 oczywiscie mówie o jezdzie typu eko jak chce przycisnąc to i do 6500-7000 sie kreci ale na lpg moze uszczelke podobno wywalic wiec jesli chcemy pilowac to na pb zalecają a pb kosztuje co nieco wiec wole jezdzic na lpg i nie przekraczac tych 3000-4000
g...o prawda. Z góry jeździ się na niższych obrotach, pod górę na wyższych. Poza tym, zależnie od sytuacji, czasem mogę przejechać przy 1800obr parę kilometrów, bo nie potrzebuję momentu, ani mocy, a ten sam dystans mogę przejechać przy 4 lub 5tys. bo np. wyprzedzam jakiegoś kretyna, który ciśnie po gazie, jak zobaczy mnie w lusterku.
no tak ale szkodliwe dla silnika są wysokie obroty? kolega mial b5 1,6 i passka i tez krecil to odcinki i juz mial pierscienie do wymiany bo silnik calkiem stanął i kawal pieniedzy sie wykosztowal a teraz jezdzi jak emeryt bo mu szkoda auta
jadąc np 5-10km/h non stop 65-75km/h to lepiej jechac na czwórce i 2000-2200 obrotach czy na 5 i 1500-1700 obrotach?
Omg, jak mozna przy 70km/h myslec zeby 5-ty bieg wrzucac. Nie wiem czy masz komputer czy nie, ale jak masz to popatrz np na spalanie na 5-tym biegu jadac 70-80km/h gdy sie pojawi mala gorka, i potem popatrz na 4tym biegu. Albo gdy dodasz wiecej gazu, spalanie nawet masz wieksze na wysokim biegu, a samochod nie jedzie.
kompa nie mam ale wg instrukcji juz od 70 trzeba jechac na 5 jak chce jechac eko przy 70km/h na 5 mam 1700 obrotów a na 4 2100 jakies po co ma silnik pracowac na 2100-2200 przez 10km jesli moze na 1500-1700 na 5 i przypominam! chodzi mi o jazde ciągłą tz caly czas 65-75km/h bez przyspieszania, wyprzedzania, górek itp kolega majac passata b5 1,6 ale tam ma 8zaworów to juz 5 wrzuca od 55-60km/h jak nie potrzebuje mocy wg eko jazdy 5 bieg nalezy wrzucac od 50km/h kiedys próbowalem od 50 jechac na 5 i jednak nie skorzystam z tego bo boje sie o silnik ale mysle ze tak od 60km/h na 5 jest ok oczywiscie jesli nie przyspieszam jadąc na 5 70, a nawet 80-90km/h gdy chce wyprzedzic to redukuje najczęściej na 3 bo na 4 nie daje rady redukując na 3 wtedy mam jakies 3500-4000 i mozna cisnąc do 5500
Akurat ani razu obroty nie doszły mi do "odcinki" (wiem jak to brzmi). Twój kolega zapewne trzymał auto przez jakiś czas i na zimnym silniku, więc dostał to o co się prosił.
A tą instrukcję z biegami to od kogo dostałeś? Od Towarzysza Sekretarza ?
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.