Za 35tys. można już szukać spokojnie drugiej generacji mazdy 6 z silnikiem 2,0 tylko mało ich. Subaru kosztuje w serwisie znacznie więcej, ale z prostym dwulitrowym benzyniakiem nie sprawia wielu problemów i lubi LPG. Słabo jednak jedzie i dużo pali jednak napęd 4x4 najlepszy na rynku. Nie widać drugiej strony tego Legacy z linku.
Gosciu od subaru mówi ze holandii dla syna sprowadzil, wymienil drzwi, blotnik i cos tam jeszcze, pali niby 10 l gazu, nie palone w srodku, zawieszenie ok, syn jezdzil na studia do poznania i z powrotem, cena odpowiednia ? czy jest szansa ze cos zjedzie, ponoc silnikami facet handluje pozdrawiam
A ja subaraka bym odpuścił szczególnie jak nie posiadasz pod ręką warsztatu wyspecjalizowanego w naprawach tego auta. Ogólnie:
Jestem odporny na ceny części ale biorąc pod uwagę że jest to zwykłe przemieszczadło AWD to ceny gratów potrafią zaskoczyć oczywiście nie miło. Następną sprawą jest LPG niby wszyscy twierdzą ze ok. a ostatnio byłem w warsztacie subaru i wszystkie rozebrane silniki były właśnie po lpg. Czyli jest zong z wrażliwością gniazd zaworów, a tak właściwie z regulacją luzów zaworowych... więc tak np: jeżeli omawiany samochód posiada zajechane zawory a instalka jest już taka sobie to spokojnie można doliczyć 5k jeżeli będzie "tylko" regulacja zaworów jest to 2k więc jak się doliczy starter to w pierwszym przypadku będzie około 7k a w drugim około 4k.
No i co do regulacji to musi być robiona co 30-40tyś.km. a do tego trzeba wyjąć silnik.
Więc nie wiem czy zwykłe kombi jest warte takiej kasy.
Podatek od środków transportu – co warto wiedzieć? Posiadanie pojazdu wiąże się zarówno z kosztami jego utrzymania, jak i istotnymi obowiązkami podatkowymi. Niektóre środki transportu wymagają uregulowania specjalnego podatku, który może być istotnym ...
Motor Show Awards 2016 zostały przyznane Już po raz trzeci rozstrzygnięty został konkurs, w którego kapitule zasiadają znamienici polscy dziennikarze motoryzacyjni. Konkurs dość specyficzny, bo jedynym kryterium wyłonienia nagrody jest subiektywne spojrzenie, ...
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] Albo takie dwa modele, czy mazda nadaje się do gazu? Bo do skody to chyba nie warto? Proszę o opinie Pozdrawiam
O ładne B7 1,8T ciężko. W dodatku jak nie ma Quattro to szkoda przepłacać za to auto. Te z linków od handlarzy kombinatorów z wypicowanymi aukcjami. Octavia ma beznadziejny pod kątem trwałości silnik TSI Mazda ładna tylko sprawdź podwozie pod kątem korozji.
Beznadziejny silnik. W octavii pod gaz tylko mulowate i paliwozerne 1.6 8v na ktore szkoda kasy bo można mieć np. Vectre o segment wyższa z lepszym silnikiem.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.