REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Diwad napisał(a):Czy są to konstrukcje bazujące na tym samym silniku co w MKIII? Też mają "gwarancję" padnięcia wtrysków w okolicach 300k km?
Diwad napisał(a):Osobiście przeglądam modele Volvo
Diwad napisał(a):Passat B7 jest droższy, ale czy warty dopłaty?
Diwad napisał(a):Ja proponowałem też Alfe 159, ale wywołało to jedynie uśmiech
kalik napisał(a):Nie napisales jaki max. przebieg wchodzi w gre ??
tomek70 napisał(a):To nowy silnik, o wiele lepszy, na naprawy pójdzie z pewnością mniej pieniędzy. Zdecydowanie godny polecenia.
tomek70 napisał(a):I słusznie. W tych pieniądzach chyba idzie już dostać v70, a volvo ma jedne z najlepszych diesli.
tomek70 napisał(a):Nie. Co prawda silniki CR są poprawione ale nadal wielu użytkowników na nie narzeka, a już zdecydowanie nie warto dopłacać by mieć takiego passacika.
tomek70 napisał(a):Bardzo dobre diesle 2.4 ( z resztą 1.9 podobnie). Auto zdecydowanie lepsze niż 156, no ale wiadomo. Alfa wypuściła już tyle awaryjnych modeli, że na zawsze ma przypiętą opinie awaryjnej. Aczkolwiek 159 jest godna polecenia. Co powiesz na citroena c5 (ten sam diesel co mondeo) lub honde accord 2.2 (może być ciężko z budżetem)
Rom33 napisał(a):V70 szukaj z silnikiem D5, dobra, niezawodna jednostka. Ogólnie auto dość trwałe, trzeba szczególnie uważać na automaty, odpowiednio serwisowane nie sprawią problemu. W tym budżecie celuj w 2008-2010 rok w zależności od wersji wyposażenia.
kalik napisał(a):Mozecie poszukac jakiegos Mondeo po lifcie, chociaz lepiej byloby dolozyc tak z 5 tys. jeszcze. Nie napisales jaki max. przebieg wchodzi w gre ??
Jesli chodzi o sam silnik i reszte gratow to jest ok.
Sam jezdze Mondeo z 2008, ktore sluzy mi glownie do jazdy po autostradach.
Przebieg na dzis 225.000km i wymienione zostalo do tej pory jedynie sprzeglo i dwumasa. Turbo, wtryski, DPF nie ruszane i nie zanosi sie zebym musial tam niedlugo zagladac.
Diwad napisał(a):Mówisz, że warto? Z początku sądziłem, że występują tu problemy podobne do MKIII, ale jak mówicie, że to nowa konstrukcja z mniejszą ilością problemów to będziemy mocno rozważać.
Powiem Wam, że z tym tankowaniem na dobrych stacjach i 2.0 CDTI z MKIII to trochę ściema, bo z tego co wyczytałem to problemem są opyłki (nie do końca wiem skąd się biorą) z pompy paliwa. Ojciec tankował TYLKO i wyłącznie na Shellu (tak wiem, w PL różnie bywa nawet z tymi renomowanymi) i głównie w skandynawii i przy 300-paru tysiącach wtryski i tak padły.
kalik napisał(a):Wiesz co nie napisal jaki przebieg
Diwad napisał(a):Auto będzie robić około 60 tys rocznie
kalik napisał(a):Tutaj ladny Econetic z 1 reki
tomek70 napisał(a):Nic specjalnego. Brak ksenonów, tapicerki z alcantary, radia sony/ dużej nawigacji