Kombi/ hatchback do 12 tys.

16 Lut 2013, 13:46

szybki napisał(a):Widziałeś kiedys passka albo audi z przebiegiem 300tyś na nigdy nie dotykanym zawiasie albo na oryginalnym sprzęgle ? Ja nigdy...

Widziałam i to niejedno . Mówię o Audi, z passatami miałam mało styczności.

Mówię tu o autach przywiezionych z za zachodniej granicy.

A jak jeżdzisz , tak i szybko będziesz musiał zawieszenie robić. Jak celujesz w każdą dziurę to i ta twoja toyota nie wytrzyma.
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 386
Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

16 Lut 2013, 14:15

Ale nie porównujmy naszych a niemieckich dróg,gdzie u nas jest dziura na dziurze.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

16 Lut 2013, 18:13

Magda93 napisał(a):Widziałam i to niejedno . Mówię o Audi, z passatami miałam mało styczności.Mówię tu o autach przywiezionych z za zachodniej granicy.A jak jeżdzisz , tak i szybko będziesz musiał zawieszenie robić. Jak celujesz w każdą dziurę to i ta twoja toyota nie wytrzyma.


No i tu jest istota problemu. W DE aluminiowy zawias jak najbardziej będzie działać a w PL nie i to nie tylko przez dziury ale też przez ogólnie kiepski stan dróg. Drudno mi polemizować na temat trwałości ponieważ w mojej firmie posiadam cztery auta które robią rocznie około 250-300tyś km. i zgadnij dlaczego używam już tylko wybranych tojek??? Czy dlatego że lubie napychać kasę warsztatom czy dlatego że nie mam z nimi żadnych problemów? Oczywiście miałem sporo epizodów germańskich ale zawsze kończyły się razem z zawiasem i detalami które kosztuja kupę kasy.
Ostatnie przygody z A4 to po 40tyś. km w sam zawias włożyłem tyle ile we wszystkich moich tojkach przez 5 lat. więc gdzie jest oszczędność?? Oczywiście zawias to jedno a jeszcze takie detale jak pompka zamka centralnego zobacz ile kosztuje i ciekawe dlaczego aż tak duzo?? Nagrzewnica zobacz z jakiego jest materiału i porównaj do tojkowej i z orientuj się ile kosztuje wymiana, zobacz ile trzeba wykonać czynności przy zmianie rozrządu np: A4 2,8 a może dowiedz się ile mechanik wziąłby za uszczelnienie tego silnnika, i tak można wymieniać i wymieniać i wymieniać a kto za to wszystko zapłaci?.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10991
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

16 Lut 2013, 18:27

U mnie licznikowe 345 000km z czego 200 000 po Polskich drogach(notabene już nie przesadzajcie są coraz lepsze a i w Niemczech czy Hiszpanii a tym bardziej w Belgii boczne drogi wcale lepsze nie są nierzadko), oryginalne amortyzatory, oryginalne wahacze, oryginalny wydech i oryginalne sprzęgło i nie z powodu oszczędności tylko po prostu wciąż są w niezłej kondycji.
Mercedes W202 i w tej cenie można znaleźć takiego z końca produkcji, pancerne auto i świetnie zmontowane.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Prowadzenie samochodu na głodzie
    Wielu kierowcom zdarza się prowadzić samochód, odczuwając głód, co skutkuje zmęczeniem oraz obniżoną koncentracją. Żeby tego uniknąć, część osób decyduje się na jedzenie w samochodzie, co jest równie ...