REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
mjelec napisał(a):to co zostaje na placu boju?
- pojemne (duży fotelik, bagażnik)
- dobre pod lpg
- nie mniej dynamiczne niż obecne
- bardziej komfortowe
- odporne na korozję
mjelec napisał(a):Trzeba doliczyć kilka tysięcy na marżę dla handlarza, czyli biorą auto dobre i tańsze od prywatnego i robią z niego dobre i droższe. Czy coś poprawiają? Skoro to na zarobek to można podejrzewac że wszystko po najmniejszej linii oporu, nawet jak coś widzą ze jest do wymiany za jakiś czas to nie wymienia bo im się nie opłaci i nie informuja żeby nie stracić klienta.
mjelec napisał(a):Dzięki za propozycję, ale nie myślałem o nim bo:
- z testu i zdjęć na otomoto wynika że ma mniej miejsca z tyłu niż Lancer
- 19 egzemplarzy w tym z powershiftem którego nie chce, silniki 1.8 i 2.0 których też nie chce (jak 2.0 to już lepiej Mondeo)
- ciekawsze egzemplarze to bliżej 50k a gdzie jeszcze lpg i pakiet startowy
wiem, że Twoje oczekiwania co do auta są dość specyficzne, ale ta lista jest od sasa do lasa. Budżetowy subkompakt to zupełnie inna liga od minivana segmentu D (Espace). No i C5 nie jest zbyt dobre, co do Espace nie wypowiem się, bo niby tłukli go 10 czy 12 lat, ale to konstrukcyjnie nadal Laguna II.mjelec napisał(a):Moje typy:
kombi:
- C5 (do sprawdzenia jak miejsce z fotelikiem RWF) 2.0 pb
- Mondeo 2.0 145km (bo 2.5t pewnie nie do dostania w sensownym stosunku jakosc/cena)
- Fiat Tipo 1.4 t-jet (silniki dobre ale czy na trasy od czasu do czasu nie za słabe do komfortowego podróżowania?) - do sprawdzenia ilość miejsca
- Volvo - szukać V70 lub dołożyć i XC70
- Avensis III
suv:
- CRV 2.0 (dołożyć bo nie w budżecie)
- Fiat Freemont 3.6 (do obejrzenia jeśli chodzi o fotelik) - zdarzają się egzemplarze z PL z tym silnikiem
minivan:
- Zafira 1.4t - trochę mały silnik, może się męczyć na dłuższych trasach
- Espace IV 2.0t - poczytać na temat awaryjnosci ale blacharsko, silnikowo i komfortowo na plus