Komfortowa limuzyna ok 120 tys +/-

21 Sie 2015, 10:15

Panowie dalibyście spokój z polecanie TSI VAGa ;)
Ja widziałem już kilka Passków B8 z czego jednego w firmie i wygląda z przodu przez te chromy jakby miał wodogłowie ale to tylko mój gust :D
Jakbym miał brać VAGa to nową Skodę Superb warunkowo z dieslem jakbym dużo jeździł :ok:

Mazda skutecznie pokazała, że downsizing to ślepy zaułek - jeździ równie dobrze, nie jest wysilona i pali mniej, że kupno diesla jest nieopłacalne. BMW też zmniejsza ilość cylindrów... :/
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

21 Sie 2015, 11:27

No Mondeo i Superb też świetne opcje. W ogóle w takim budżecie jest w zym wybierać. Akurat z tym dolewaniem oleju to muszę przyznać, że znam kilka osób, które maja auta TSI i szczęśliwie nie dolewają w ogóle oleju :). Silniki Mazdy to też wielka niewiadoma, bo też są nową konstrukcją. Koniu akurat jak do tej pory silniki Forda, szczególnie 1.6 EcoBoost sprawują się nieźle. Poza tym autor szuka auta na niewielkie przebiegi roczne, więc myślę, że nie zajechałby żadnego z tych nowoczesnych silników :). Plus dla Paska lub Skody taki, że to wchodzące dopiero na rynek auta i powiedzmy po 4 latach jakby chciał je sprzedać to niewiele by na nich stracił, bo nieźle trzymają cenę.
maniek1986
Aktywny
 
Posty: 386
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 28 11 2004
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: VW Golf 6, SEAT Leon 3 FR
Silnik: 1.4, 1.4 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015
0

21 Sie 2015, 22:12

Od jakiegoś czasu przeglądam regularnie to forum i z tego co widzę to audi nikt nie poleca bo nie ma dobrych silników tak samo jak grupy van wiec passata i skody nie brałem nawet pod uwage
Janik87
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 08 08 2011
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Honda civic viii
Silnik: 1.8 140 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012
0

21 Sie 2015, 22:36

Subaru Legacy -w benzynie- rzecz jasna.Jak dla mnie to absolutnie niezawodne auta,Superb albo Octavia III w wersji Laurin Clement ale jedyny sensowny silnik do tych aut to 2.0 TDi 170 KM.Można wziąć BMW ale z pominięciem nowych rozwiązań takich jak 3-cylindrowe jednostki.Jest Honda Accord ze świetnym silnikiem 2.0 benzyna.Wszelkie TSI budzą dużo wątpliwości.Sam rozglądałem się za nową A3 ale wersja z silnikiem,który daje jakieś nadzieje na bezawaryjną pracę kosztuje zbyt wiele.Niebawem wyjdzie Alfa Romeo Giulia.Alfa Romeo pomimo pewnych ułomności dysponuje jednak niezłymi jednostkami zarówno w benzynie 1.4 MA 170 KM ,1,8 235 KM czy dieslu 2,0 170 KM nawet ze skrzynią automatyczną .A Giulia to naprawdę cudne auto.Są niezłe Toyoty z napędem hybrydowym.Więc wybór nie jest taki mały.Za te pieniądze można mieć używany Lexus.Mercedesa klasy C.Gdybym dysponował taką gotówką pewnie wyłożyłbym własnie na Mercedesa C200.
thales
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 05 11 1995
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Octavia II
Silnik: 1,9 TDi
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

21 Sie 2015, 22:44

Powiem tak, co do TSi, silniki niby złe ale jakby przedłużyć gwarancje to nie obchodzi Cie co sie z nim stanie bo naprawdę masz free w silniku. Natomiast powiem wam, że miałem silnik TSi i to ten "najgorszy" 1.4TSi i powiem Wam ze nie jest zły, bardzo dynamiczny pomimo "tylko" 122km i wogole oleju nie dolewalem i nic sie nie psuło przy 130tys km wiec moge polecić. Jeśli ktoś dba o auto, nie mowię tu o jeździe dynamicznej natomiast o dbaniu to silnik jest ok :)
automan1977
Nowicjusz
 
Posty: 23
Prawo jazdy: 14 08 1995
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: VW TOURAN 1GEN FL
Silnik: 2.0TDI BMM 140KM
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

21 Sie 2015, 22:53

automan1977 napisał(a):Powiem tak, co do TSi, silniki niby złe ale jakby przedłużyć gwarancje to nie obchodzi Cie co sie z nim stanie bo naprawdę masz free w silniku
Nie ma to jak zapłacić ciężką kase za auto, które większość okresu gwarancyjnego spędzi w serwisie :mrgreen: do tego jeszcze użeranie się z serwisem, no bo przecież to wina użytkownika, że rozrząd wziął i strzelił..
150k jak za zastępcze Polo to trochę drogo :roll:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW X4 Concept nowy Sports Activity Coupe
    Każde BMW X wyznacza nowe standardy w swojej klasie. Pierwszy model BMW X – BMW X5 – zadebiutował w 1999 roku, tworząc segment aut typu Sports Activity Vehicle (SAV), w którym od lat królują modele ...

22 Sie 2015, 00:17

A Kia Optima?
Bardzo ładnie się prezentuje, podobno marka coraz bardziej się rozkręca i topowa wersja (choć i tak przeciętna) wychodzi jakieś niecałe 120 tys.
j0zek
 
0

22 Sie 2015, 00:40

Albo nie czytasz uważnie albo jesteś zaślepiony jedynie na swoje zdanie. Napisałem że TSi się nie psuje tak często natomiast jeszcze jedno? Większość czasu? Czyli te 2,5 roku? Żarty... Jaka zastępcza polówka? O czym ty chłopie mówisz????????
automan1977
Nowicjusz
 
Posty: 23
Prawo jazdy: 14 08 1995
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: VW TOURAN 1GEN FL
Silnik: 2.0TDI BMM 140KM
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

22 Sie 2015, 00:43

Skoro te TSi są "takie złe" to niech autor pomyśli o 2.0TDi clean diesel bm technology 240KM silnik 6,1s do 100km/h. Diesel jest dużo tańszy a i paliwa mniej zużywa.
automan1977
Nowicjusz
 
Posty: 23
Prawo jazdy: 14 08 1995
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: VW TOURAN 1GEN FL
Silnik: 2.0TDI BMM 140KM
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

22 Sie 2015, 09:52

Diesel nie jest dużo tańszy, bo serwis swoje kosztuje, a eksploatacja to nie cena paliwa!... Jak myślisz ile pojeździ taki ropniak co z 2l wyciąga taką moc - trzeba ruszyć głową, bo przedstawiasz typowe głupie polskie myślenie....

Diesel sprawdza się tylko przy częstych długich trasach dlatego handlowcy tym jeżdżą ;) Prywatny użytkownik, który wie co to ekonomia użytkowania samochodu z reguły nie kupi diesla.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

22 Sie 2015, 10:52

Nie ma co się kłócić. TSI to złomy jakich mało.. Nawet w Auto Świecie opisali ile oleju zużywają. Gość zaraz po gwarancji wydał 19000zl na naprawę zacnego silnika. O ile dobrze pamiętam to 1.8 TSI. Swoją drogą... Niby gwarancja jest ale jak się skończy to trzeba to komuś opchnąć a to nie będzie łatwe. :ok:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
0

22 Sie 2015, 11:17

automan1977 napisał(a):O czym ty chłopie mówisz????
o tym, że jesteś mało wiarygodny i polecasz szmelc :roll:
Nie krzycz...
Niby gwarancja jest ale jak się skończy to trzeba to komuś opchnąć a to nie będzie łatwe
chyba że to automan1977 :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

22 Sie 2015, 12:16

Jaka zastępcza polówka? O co z tym chodziło, nie rozumiem natomiast tego ze skoro nie mieliście styczności z silnikiem tsi a mówicie ze jest taki zły. Nie napisałem ze diesel jest tańszy w eksploatacji tylko ze mniej pali i jest tańszy. Natomiast jeśli chodzi o eksploatację to cóż przeglądy są droższe. Ile taki silnik pojeździ? Myślę że nie mniej niż taki 1.5 ecobost 160km z mondeo. Myślę że jest dużo chętnych na silnik TSI. Znam wiele osób które mają silniki TSI 1.4 2.0 i są naprawdę zadowolone przy powyżej 100000tys km. TSI nie są aż takie złe jednakże te wysilone silniki nie wytrzymają przebiegów większych niż 220tys-300tys km. Mówię tu o wszystkich silikach które uległy modzie downsizingu
automan1977
Nowicjusz
 
Posty: 23
Prawo jazdy: 14 08 1995
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: VW TOURAN 1GEN FL
Silnik: 2.0TDI BMM 140KM
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

22 Sie 2015, 13:21

Trochę panowie odbiegliscie od tematu . Diesel odpada robie krótkie trasy max 30 km dziennie krótkie odcinki na codzien
Janik87
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 08 08 2011
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Honda civic viii
Silnik: 1.8 140 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012
0

22 Sie 2015, 14:28

Janik87 - siedziałeś już w którym aucie polecanym przez nas i jeździłeś??
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2420
Auto: Nie mam
0