REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
i to bardzo dobra decyzjaRaziel11 napisał(a):Ostatni raz odpisuje na tego typu wpisy
Raziel11 napisał(a):Pamiętaj jeszcze ze pakiet startowy do tych silnikow to koszt ok 5 tys
Raziel11 napisał(a):Tak, rozrzad, oleje, filtry, odma, swiece, zaworki, czyszczenie nagaru, hpfp itp
Raziel11 napisał(a):Celuj od razu w 2.0 200koni ale niestety zarowno na leona, golfa jak i a3 masz o jakies 5-10tys za malo.
Awaryjnosc nie jest duza, koszty eksploatacji typowe dla nowoczesnych turbodoladowanych silnikow, pakiet startowy dla tego silnika to ok 4 tys wiec juz masz ok 30-35tys zakup i 4tys serwis.
Raziel11 napisał(a):W zależności od rocznika, przebiegu, wyposażenia ok 30-35tys za FR 2.0 TFSI 200km + 4tys na pakiet startowy.
Raziel11 napisał(a):Od 30tys mozesz szukac FR'a ale miej na uwadze ze jeszcze ok 4tys kosztuje pakiet startowy
Raziel11 napisał(a):Po zakupie licz jeszcze 4k na pakiet startowy, pozniej olej co 8tys, zawieszenie wahaczowe, tarcze klocki wiadomo troche droższe, zalezy od przebiegu trzeba tez miec na uwadze sprzęgło.
Raziel11 napisał(a):2.0 tfsi to dobry silnik ale na start trzeba duzo wiecej wydac na pakiet startowy, pisalem w innym temacie koszt ok 4 tys gdzie na 1.6 wydasz max 1tys
Kao napisał(a):Nie denerwuj sie tylko poproś kolegę invi o wyjaśnienie co jest zawarte w pakiecie startowym.
Raziel11 napisał(a):pisze tutaj o rozrządzie, zaworkach turbo, odmie, popychaczu pompy paliwa, swiecach, cewkach, i wyczyszczenie dolotu.
Invi napisał(a):Czyli wrzucamy te 4-5k w silnik, gdzie przy "normalnym silniku" zrobienie rozrządu + wymiana świec + olej z filtrem to kwestia 1000, może do 1500 (nie mówimy o wynalazkach).
Raziel11 napisał(a): kup cos na lancuchu ze zmiennymi fazami rozrzadu i tak samo dojdziesz do 2.5tys,
Raziel11 napisał(a):kup cos na lancuchu ze zmiennymi fazami rozrzadu