Kompresja idzie do układu chłodzenia.

02 Maj 2007, 14:12

Mechanik którego robotę trzeba "poprawiać" środkami uszczelniającymi nie jest wart ani złotówki. Twoja sprawa, potem jak się zacznie coś dziać powie że on zrobił dobrze bo długo jeździłeś i teraz to już nie podlega reklamacji. Ja bym tego tak nie zostawił
Niema dobrej marki, są tylko udane modele...
opteron
Początkujący

Miejscowość: żywiec
  • 03 Maj 2007, 00:14

Opterton ! opanuj się w swoich wypowiedziach i nie wyzywaj tych mechaników od kretynów i :złotówek: Jesteś lepszy od nich ? A może zjadłes wszystkie rozumy ? Naprawiasz auta tak naprawde , czy tylko przez internet ? Ja jestem mechanikiem , nieraz popełniłem błąd i postawiłem błędna diagnoze , ale nikt nie nazwał mnie kretynem .
    Jeśli jednak jesteś prawdziwym mechanikiem , to choćby przez solidarność zawodową ,nie ubliżałbyś swoim kolegom po fachu .( może o tobie na innych forach piszą coś w rodzaju id....ta , du.....ń itp......)
    A tak nawiasem ,to ten ostatni to co miał zrobić ? Rozebrać motor na elementy pierwsze , oddać blok do sprawdzenia pod ciśnieniem ?
    Jakby wyszło że dobry , to K4rPIu by zapłacił za to wszystko ?
    Gorzej jakby by było żle !!!!! Nowy motor czy blok ? Jakie koszty ?
    Auto ma być sprzedane.

P.S przepraszam za ton mojej wypowiedzi , ale nie wytrzymałem .......................................
    bonifacy
    Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

03 Maj 2007, 08:26