Kompresor do auta, ale jakiego

04 Sie 2018, 14:34

Od dłuższego czasu po glowie mi chodzi aby zrobić projekt fajnego auta i dołożyć do tego kompresor. Pytanie w jakie auto uderzyć aby sinik wytrzymywał pracę z kompresorem. Myślałem o zrobieniu delikatnego hothatch a auta jakie brałem pod uwagę to
Ford Probe II 2,0? 2,0?
Hyundai Coupe 2,0
Calibra 2.0 8v ze względów mniejszej awaryjności niż 16v lub 2,5
Civic Vtec albo Vti
Prelude V 2.0
I jako jedyny z Francuzów 406 coupe raczej 2.0

Myślę o doładowaniu na poziomie 0,6 bara

Dlaczego kompesor? Łatwość montażu, koszta, nie ma ingerencji w silnik, bezawaryjność.

Może ktoś z was widział już taki projekt a może nawet uczestniczył?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16555
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

08 Sie 2018, 03:21

Kompresor fajna sprawa tylko Twoje typy dosyć gówniane... :ok:
Generalnie licz około 5k za gotowca używkę na eatonie który jest popularny i tani w razie wpadki.
Do tego musisz mieć świnkę i auto wystroić.
Jak masz coś już modzić to wybierz sobie auto typu civic które jest lekkie i ma prawdziwe 16v ... w klockach typu probe 2,0 projekt Ci się znudzi po miesiącu.
Żeby już nie wyważać otwartych drzwi kup sobie lexa is200 i dokup replikę instalcji tte opartej na eaton m62. Zestaw kupujesz bez kompresora ale wszystko inne jest włącznie ze świnią. Całość wyjdzie Cię koło 5k. Będziesz miał bardzo fajne i trwałe auto, rwd w manualu i szperą. Moc koło 210km i nm hmm nie pamiętam. Potem jeszcze możesz zmniejszyć kółko co daje dodatkowe 0,3-0,4bars i mastępne parametry.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

08 Sie 2018, 07:56

Typy gówniane ale celowałem też tak aby auto miało to coś w sobie, nie oczekuje torowego popylacza a coś fajnego w wyższej mocy, nie ukrywam że auto pójdzie na handel po jakimś czasie. Co do kompresora to myślałem o tym samym czyli eaton m62 :naughty: chyba wszyscy go stosują. Lexa przemyślę bo niezła opcja ale co prawda chodziło mi o stworzenie aut które nie wychodziło z kompresorem
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16555
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

08 Sie 2018, 13:19

Kao nie będę się rozpisywał ale zacznij od bazy na której ubudujesz, pobawisz się i temat sprzedaż dalej. Twoje typy nie są bazą z wielu powodów więc zrealizujesz tylko punkt z budoeaniem reszta max lipa.
Co do is200 to kompresorów było bardzo mało i masz szanse zrealizować podstawowe założenia fajnej jazdy i normalnej odsprzedaży.
Pewnie będzie Ci się wydawać inaczej ale jestem tego pewny w 100%.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

08 Sie 2018, 13:26

Nie wydaje mi się inaczej ale też trzeba wziąć pod uwagę że to będzie pierwszy projekt i w razie sknocenia czegoś to takiej kalejabry czy syfika to przynajmniej nie szkoda :P
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16555
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

08 Sie 2018, 13:34

Kao ale co chcesz knocić? Mówie Ci o replice zestawu gdzie jej centralnym noł hał jest zestaw rurek podtrzymujących kompresor. Reszta p&p. Przy icku potrzeba pilnika :mrgreen:
A mechanika hmmm silnik 1g 600zł.a taki sprawdzony 900zł. Skrzynie od 200zł do 1000zł, szpera z dyfrem 1000zł. Hebel starczy seria, zawias też z ewentualnymi twardszymi springami i można dokupić stabilizator od wersji sport ale to chyba dla spokojności ducha.
P.s
Kończe takigo skłdać pod konkretnego klienta jak przetestuje to Ci opiszę.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kierowco! Odłóż smartfon podczas jazdy
    Badania pokazują, że wykonywanie połączeń przez kierowcę trzymającego telefon/smartfon w dłoni podczas jazdy dwukrotnie zwiększa ryzyko wypadku. Z kolei czytanie i wysyłanie wiadomości zwiększa to ryzyko aż 6-krotnie(1). ...

08 Sie 2018, 18:13

Chyba mnie zaczynasz przekonywać z tym że nie będę miał takiej satysfakcji wkładając gotowca :mrgreen:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16555
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4