Konserwacja progów samochodowych

21 Maj 2017, 14:04

Witam poszukuje porady jak zabezpieczyć od zera swoje progi samochodowe.
jakie środki wybrać a jakie lepiej omijać?
Pozdrawiam
walec996
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 17 08 2015
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Seat
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

21 Maj 2017, 15:35

A coś z tymi progami nie tak?? Opowiedz dlaczego chcesz je zaczepiać?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16516
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Maj 2017, 18:12

bo zaczęło wychodzić na nich rude male ogniska rdzy i a i od razu chcialbym zabezpieczyć je przed dalszym gniciem
walec996
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 17 08 2015
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Seat
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

21 Maj 2017, 18:24

Jak już z progu zaczęło wychodzić to za bardzo nic nie uratujesz ale.
Do środka progu proponuje środek do profili zamkniętych Novol Wurth Boll APP tylko nie w sprayu a na pistolet.
Z zewnątrz dobrze było by tą rdzę obczyscic posmarować środkiem na rdzę typu APP R-stop na to podkład i baranek do pistoletu. No i na koniec fajnie było by to polakierowac w kolorze nadwozia
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16516
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Maj 2017, 18:26

ja tak myslałem zeby próg zjechać do gołej blachy szczotka drucianą na wiertarkę zastosować cortain na zabezpieczenie przed rdzą pozniej na to farbe podkladowa i blachogum.
walec996
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 17 08 2015
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Seat
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

21 Maj 2017, 18:32

To Ty lepiej nie myśl tylko zastosuj się do mojej rady gdyż jest w Twojej sytuacji bardzo pomocna. Blachogum możesz zastosować do poloneza w którym wcześniej progi pianką do okien zatkales dziury.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16516
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mobilność elektryczna w BMW Group ma już 40 lat
    Pod koniec 1975 eksperymentalny pojazd zbudowany w oparciu o BMW LS oraz wyposażony w nowe akumulatory oraz nowy silnik elektryczny zaczął przynosić pierwsze rezultaty. Następnie, w roku 1980, zapoczątkowany został projekt ...
    Mille Miglia 2017 - najpiękniejszy rajd na świecie
    Po 4 dniach i tysiącu mil kierowcy startujący w Mille Miglia dotarli do Brescii! Najpiękniejszy rajd na świecie dobiegł końca. Prawie pół tysiąca zabytkowych aut wyścigowych, co najmniej drugie tyle samochodów ...

21 Maj 2017, 18:38

spoko a baranek konkretnie z jakiej firmy ?
i czy lepszy jest na pistolet czy na pędzel ?
walec996
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 17 08 2015
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Seat
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

21 Maj 2017, 18:52

Baranka nie ma na pędzel. Wszystko pod pistolet bo w sprayu g...o warte. A baranek możesz zastosować dowolny może być Boll lub APP. Tak z tym pędzlem gadasz pewnie nie masz możliwości rozłożyć coś pistoletem? Tzn sprężarki?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16516
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Maj 2017, 19:14

no nie zabardzo a ja widzialem takie cos :
[link do oferty na Allegro wygasł]
walec996
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 17 08 2015
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Seat
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

21 Maj 2017, 19:32

To jest właśnie coś na zasadzie bitexu czy tam blachogumu od biedy możesz zrobić takim czymś po oczyszczeniu rdzy ale to taka partanina
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16516
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Maj 2017, 19:34

to co radzisz bo besdzie ciezko z zalatwieniem kompresora
walec996
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 17 08 2015
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Seat
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

22 Maj 2017, 13:46

Jak nie masz kompresora to kup w sprayu baranka czarnego i potem możesz go pomalować w kolor, bo na pędzel nie ma baranków tak jak wspomniał kolega, bitex to raczej do konserwacji podwozia się stosuje.
zielonek
Aktywny
 
Posty: 490
Auto: P 206

22 Maj 2017, 18:26

kolega wcześniej mówił ze w sprayu to jest dziadostwo
walec996
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 17 08 2015
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Seat
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

22 Maj 2017, 20:34

walec996 napisał(a):kolega wcześniej mówił ze w sprayu to jest dziadostwo
To prawda, lepszy o wiele jest ten pod pistolet. Najlepiej jak taki kupisz a sprężarkę sobie od kogoś na jeden dzień pożyczysz to moim zdaniem najlepsza opcja.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

22 Maj 2017, 22:08

Powiem tak jakbyś nie zrobił bez kompresora to będzie partanina. Pędzlem będzie może i lepiej za to sprayem estetyczniej.
Zedrzyj rdzę
Zasmaruj czymś na rdzę typu r-stop
Daj na to podkład epoksydowy
Zaskakujące to delikatnie czym tam chcesz na pędzel
I jak chcesz to daj na to baranek w sprayu żeby tak chamsko nie wygladalo
Jak progi masz czarne to lepiej takie zostaw bo w kolorze będzie widać chamówe
Do wnętrza w progu środek do profili zamkniętych w sprayu

Tylko teraz przelicz sobie to wszystko materiały itd to nie będzie się opłacało dłubać tylko zajechać gdzieś do warsztatu i zapytać czy za 200 zł zrobią Ci tam małe "poprawki" jeżeli oczywiście są małe
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16516
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4