Koleżanka odpisze, ale jak pojedzie na diagnostykę w poniedziałek.
Zresztą co do zbieżności to się dowiedziałam, ze muszę sprawdzić ciśnienie w kołach lub zamienić je (na odwrót ?). Ponadto akumulator jest prawdopodobnie death także mam fajnie.
A co do kontrolki od Poduch to raz się pojawia a raz znika. Normalnie jak duch.
Same kody błędów to nic. Ważne jest co one oznaczają i jak naprawić usterkę. Jak pojedziesz do prawdziwego mechanika, to ci wszystko powie - numer błędu, co oznacza, z jakiego powodu wystapił i jak naprawić. A jak pojedziesz do magika, który ci tylko kody wystuka, zresetuje kompa i powie, że teraz powinno być ok to znowu będziesz na forum pisała co to jest i jak naprawić Tak więc zanim mechanik podłączy się pod kompa to zapytaj go, co jego aparat diagnostyczny może zrobić.
Ostatnio edytowany przez MotoAlbercik, 28 Lut 2011, 15:28, edytowano w sumie 1 raz
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
Dokladnie popros go o ''logi dynamiczne'' a nie tylko sprawdzenie bledu i wykasowanie go, niech ci wydrukuje wykresy i zapisy bledow, wklej to na jakis ''wrzutnik'' i nam pokaz, popatrzymy i powiemy co dolego i na jakie koszta sie nastawiac;)
Sprawdzic i wykasowac to sobie mozesz sama kupujac kabel na internecie za mniejsza kase niz jego usluga.
A obsluga takich programow jest prosta(mowie o opcji kasowania bledow).
Pelna gama zarowek LED SMD, car audio, wachacze do vag, sprzet do diagnostyki!
No ale chłopaki same kody błędów... też nam coś dadzą - każdy kod to w zasadzie konkretna usterka.
Powinien jej podać czego ma błędy i co należy wymienić.
Się Seba z tymi wykresami tak nie rozpędzaj
A poza tym to oferowałem koleżance swoją pomoc, bo w sumie po sąsiedzku do mnie chyba ma.. ale głucha cisza...
Masz problem ze swoim autem, mogę pomóc.
GG: 6853736 (wiecznie niewidoczny)
Hm. Jak już napisałam wcześniej to w poniedziałek się zobaczy. I wszystko napiszę:)
Najbardziej to ja się boje ile mi zaśpiewają za całość. No ale cóż, trzeba poczekać.
P.S.
MotoAlbercik jak już widać na moim profilu i z kontekstu pisania jestem kobietą [/quote]
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
BMW Concept serii 6 Coupé 2010 BMW Concept serii 6 Coupé to sportowy samochód dla koneserów piękna, którzy cenią luksus i przełomowe technologie. Koncept symbolizuje pasję zespołu projektantów BMW, znajdującą odzwierciedlenie ...
kuba-warsztat napisał(a):Się Seba z tymi wykresami tak nie rozpędzaj
Dlaczego, po logach bedzie widac jakie parametry zdychaja, czy cos zamula, czu cos gdzies ocieka itp.
A tym bardziej bedzie wuidac w ktorym momencie wywala blad, dokladnie przy jakich temperatorach, obrotach i tp.
No i wtedy czytanie bledow i ich usowanie(jezeli sie pokaza).
Pelna gama zarowek LED SMD, car audio, wachacze do vag, sprzet do diagnostyki!
meGula napisał(a):P.S. MotoAlbercik jak już widać na moim profilu i z kontekstu pisania jestem kobietą
Już poprawiłem, to, co było źle Przepraszam za błąd. Mam nadziję, że wybaczysz A korzystając z okazji, to zapraszam tutaj oraz turaj . Będzisz miała fajny różowy opisik
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
To tak. Nie odpisywałam, bo nie miałam na to czasu. Jeździłam po paru stacjach i niczego się konkretnego nie dowiedziałam. Ale! Co do samej diagnozy może powiedzieć sam kuba-warsztat, gdyż sprawdzał Więc najlepiej niech się sam wypowie lekarz mojego auta
Tak więc....
Diagnoza: błąd P0403 - obwód sterowania układu recyrkulacji spalin, czyli po prostu EGR
Wyciągnąć EGR wyczyścić, sprawdzić elektrozawór podciśnienia, zawór mechaniczny (o ile nie są zespolone - bo szczerze powiedziawszy nie pamiętam jak to jest w tym silniku)
No ale naprawa podobno komuś już tam zostanie zlecona
Masz problem ze swoim autem, mogę pomóc.
GG: 6853736 (wiecznie niewidoczny)
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.