Kontrolka poziomu paliwa i temperatury Nissan Sunny 1.7D

04 Wrz 2008, 11:35

Niedawno za kilka złotych kupiłam Nissana Sunny 1.7D z 1990 roku. Nie działa mi w nim kontrolka poziomu paliwa oraz kontrolka temperatury. Nie znam się zbytnio na tym, ale odkręcałam cały moduł z zegarami, żeby sprawdzić czy wszystko jest podłączone i okazało się, że wszystko OK. Nie sądzę, żeby była to wina samego czujnika (zarówno poziomu paliwa jak i temperatury), ponieważ poprzednia właścicielka powiedziała mi, że chodzi o jakąś kostkę, coś gdzieś nie jest podłączone. Tak samo kobieta wspominała, że owy Nissan miał elektronikę, która została zdemontowana. I rzeczywiście np. w komorze silnika to tu, to tam są przewody zakończone kostkami, które nie są nigdzie podłączone i nie ma nawet gdzie ich podłączyć. Choć tak na dobrą sprawę auto jeździ, mało pali, nie sprawia problemu. Więc co z tą elektroniką? Dlaczego jej nie ma i czy lepiej, żeby była? Generalnie chodzi mi tylko o to, by działała kontrolka poziomu paliwa i temperatury. Jak się do tego zabrać, gdzie szukać przyczyny?
Agnieszka 89
Nowicjusz

04 Wrz 2008, 23:38

może pływak?
EXAL
Aktywny
Awatar użytkownika

05 Wrz 2008, 11:24

Przedewszystkim musisz zapytć,co to za elektronika była w tym samochodzie i dlaczego ją zdemontowano.Jak się nie mylę,jest to model B11 z lat chyba 82-86.Nie było więc tam za bardzo bogatego wyposażenia,które miałoby elektronikę.Ale może się to okazać niezbędne do normalnego funkcjonowania pojazdu.Tym bardziej,jeżeli ta elektronika była zamontowana fabrycznie(można to poznać po sposobie prowadzenia przewodów i po tych kostkach.