
1. Immobilizer - po przekręceniu kluczyka do pozycji kontrolek powinna zgasnąć po około dwóch sekundach. Zaświecenie się oznacza awarię immo lub niewłaściwy kod kluczyka.
2. Rezerwa paliwa
3. Poduszki powietrzne - działanie jak przy kontrolce nr 1. Zaświeenie się oznacza awarię poduszek.
4. Wydłużenie obrotów na poszczególnych biegach przy automatycznej skrzyni biegów. Właczenie przycisku z tym oznaczeniem służy do podenisienie obtorów na poszczególnych biegach podczas jazdy z załadowanym samochodem np. pod górkę.
5. Zapięcie pasów bezpieczeństwa
6. Kontrolka oznaczająca pozycję reduktora - jazda 4x4 po przyczepnych nawierzchniach
7. Kontrolka układu hamulcowego - zaświeca się jak jest mało płynu w układzie hamulcowym lub jest zaciągnięty hamulec ręczny
8. Kontrolka oznaczająca pozycję położenia reduktora - jazda 4x4 ze zblokowanym dyferencjałem międzyosiowym, kóry nalezy stosować tylko podczas jazdy na śliskim, ponieważ na twardym powoduje silne naprężenia w układzie napędowym, co może doprowadzić do awarii mostu
9. Kierunkowskaz lewy włączony
10. Kierunkowskaz prawy włączony
11. Kontrolka świateł długich
12. Kontrolka słabego ciśnienia oleju. Powinna zgasnąć po uruchomienu silnika
13. Kontrolka nadmiernej tempertauty płynu w ASB
14. Kontrolka włączonego tempomatu
15. Kontrolka oznaczająca pozycję reduktora - jazda 4x4 ze spiętymi na stałe obiema osiami
16. Kontrolka awarii układu sterowania silnikiem. Powinna zgasnąć po uruchomieniu silnika
17. Kontrolka włączenia świateł przeciwmgłowych przednich
18. Kontrolka układu ABS
19. Kontrolka włączenia świateł przeciwmgłowych tylnych
20. Kontrolka awarii układu ładowania akumulatora. Powinna zgasnąć po uruhomieniu silnika.