REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Problemem mogą być drążki kierownicze, żeby kierownica się przekręciła nie dużo potrzeba. Tym bardziej że na pewno zbieżność samochodu przestawiła się przy takim uderzeniu. Nie wiadomo czy dodatkowo np. wahacze nie skrzywiły się itd.fenistil napisał(a):nie wiadomo co może być przyczyną skrzywienia kierownicy - macie jakieś pomysły?
Warsztat w którym będziesz naprawiał powinien przygotować wycenę, a zakład ubezpieczeń swoją drogą pewnie wyśle rzeczoznawcę żeby ocenił szkody.fenistil napisał(a):I mam pytanie jak udowodnić to PZU. Samochód stoi na podwórku zgłoszony jest jako niezdolny do poruszania się i zastanawiam się jak przedstawić uszkodzenia rzeczoznawcy.
Ubezpieczyciel musi pokryć koszty naprawy przy użyciu części oryginalnych i tu nie ma wyboru tylko w przypadku gdy dany samochód jest jeszcze na gwarancji i był serwisowany tylko stosując części oryginalne. W pozostałych przypadkach powinien wyceny dokonać biorąc pod uwagę części oryginalne albo zamienniki ale takie które są równoznaczne z oryginalnymi i posiadają zaświadczenie, że zostały wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi.fenistil napisał(a):Drugie pytanie to czy kosztorys uwzględnia ceny nowych oryginalnych części? Bo nie chciałbym aby wycenili mi np. koła po cenach z allegro, czy prostowanie felg, czy jest sens przygotowania zestawienia cen OEM z katalogu ASO wyżej wymienionych części?