Kredyt samochodowy?

10 Gru 2007, 22:46

No Kozi widzę szczegółowiej przedstawił pracę forum:)faktycznie przewinęły się te tematy, tak jak mówiłem rozmawiamy wokół kredytów, które nas interesują.
bobe
Początkujący

11 Gru 2007, 19:58

Kozi napisał(a):Nie no dużo kwestii zostało poruszonych, przykładowo wiemy skąd brać samochód zagranicy, gdzie mamy 17% na ubezpieczenie od kwoty kredytu, jakie marże... itp.
ja musze przyznac ze sie sporo dowiedzialem tutaj. przynajmniej nie jestem juz laikiem w sprawach kredytow :)
bronek
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Siedlce

11 Gru 2007, 22:43

Ja nie ukrywam że też :) Dobrze że jest się kogo zapytać jak się czegoś nie wiem :)
Saimon
Początkujący

13 Gru 2007, 19:49

Panowie, a ktoś skorzystał z tej oferty, byle jakiego banku? Jestem Ciekawa? I jak tak, to jak mu się spłaca kredycik i jakieś problemy się pojawiły?
Naomi
Początkujący

13 Gru 2007, 21:10

Tu pojawia się problem:) bo teraz wszyscy nabiorą wody w usta i nie będą się ani chwalić ani narzekać. Wiem że kumpel interesuje się kredytem samochodowym i będzie coś brał, więc jak już się zdecyduje to podpytam. O ile nic na święta się nie zmieni, tzn. nie pojawi się żadna promocja to pewnie w styczniu weźmie ten kredyt.
bobe
Początkujący

15 Gru 2007, 15:03

bobe napisał(a):Tu pojawia się problem:) bo teraz wszyscy nabiorą wody w usta i nie będą się ani chwalić ani narzekać. Wiem że kumpel interesuje się kredytem samochodowym i będzie coś brał, więc jak już się zdecyduje to podpytam. O ile nic na święta się nie zmieni, tzn. nie pojawi się żadna promocja to pewnie w styczniu weźmie ten kredyt.
ja by uwazal na te siwateczne "promocje" ktore z reguly promocjami nie sa. tak jak mocno reklamowany ostatnio kredyt pewnego banku ktory niby wielkodusznie daje jeszcze 100zl w prezencie na swieta. zgadnijcie jakie maja RSSO?? ja sie przerazilem bo prawie 42%...
bronek
Aktywny
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Mazda CX-5 samochodem roku w Japonii