REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
ja musze przyznac ze sie sporo dowiedzialem tutaj. przynajmniej nie jestem juz laikiem w sprawach kredytowKozi napisał(a):Nie no dużo kwestii zostało poruszonych, przykładowo wiemy skąd brać samochód zagranicy, gdzie mamy 17% na ubezpieczenie od kwoty kredytu, jakie marże... itp.
ja by uwazal na te siwateczne "promocje" ktore z reguly promocjami nie sa. tak jak mocno reklamowany ostatnio kredyt pewnego banku ktory niby wielkodusznie daje jeszcze 100zl w prezencie na swieta. zgadnijcie jakie maja RSSO?? ja sie przerazilem bo prawie 42%...bobe napisał(a):Tu pojawia się problem:) bo teraz wszyscy nabiorą wody w usta i nie będą się ani chwalić ani narzekać. Wiem że kumpel interesuje się kredytem samochodowym i będzie coś brał, więc jak już się zdecyduje to podpytam. O ile nic na święta się nie zmieni, tzn. nie pojawi się żadna promocja to pewnie w styczniu weźmie ten kredyt.
sorki ale ostatnio czesto robie bledy przy pisaniu i walnalem literowke - powinno byc RRSO czyli Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania ktora rozni sie i to czesto znaczaco od oprocentowania ktore banki podaja w ulotkach czy reklamach. RRSO uwzglednia wszelki inne koszty: prowizje, marze itp. Mowiac prostym jezykiem - RRSO to prawdziwy koszt kredytu. Banki podaja to w umowie kredytowej tyle ze jest to jeden z wielu punktow, z reguly na 2 albo 3 stronie umowy...Saimon napisał(a):A co to jest te RSSO bo ja za bardzo nie czaje...czyżby faktyczne oprocentowanie??
obejrzyj reklame w ktorej "wszyscy biora" a bank daje ci "100zl. na swieta."bobe napisał(a):No ale 42 % kiedy mówimy o banku też robi wrażenie, co to za bank? Pożyczki ala provident to widzę wogóle poza zasięgiem:)