- Jak ze spalaniem w przypadku tego silnika?Rozważając nie 1,8 n/a tylko 2,0 to będzie około 9l średnio
- Czy b6 również ma te samo zawieszenie co b5? (z tego co wiem dosc kosztowne w serwisie)Tak i są trzy drogi.
1. Łatasz po jednym wahaczu średnio co 2 miesiące.
2. Robisz na tanich zamiennikach przejedziesz z 30tys. i powtarzasz
3. Inwestujesz w porządne aluminiowe wahacze i zrobisz ze 100tys.
- Ile mniej wiecej powinien kosztować zadbany egzemplarz?Golasy 1,6 chodzą od ok. 13tys. zł
- Serwis z tego co wiem ogólnie do najtańszych nie należy, ale czy jest aż tak źle? Największym problemem są właściciele-cebulaki oszczędzający na wszystkim. Nie nastawiaj się na super tanie części (śpiewki Januszy serwisujący auta na chińszczyźnie i szrocie).
Przykładowe części dla 1,8T
audi-a4-b6-1-8t-renault-laguna-ii-2-0t-saab-9-3-2-0t-vt95524.htm- Coś jeszcze powinno sie wiedzieć?Parę wpadek jakościowych wnętrza, dużo dziwnie wyposażonych wersji, trochę problemów z elektroniką (wyposażenie głównie) oraz elektryką (np. wycieraczki) no i... kupa złomu na rynku, że ciężko cokolwiek przebrać.
Od 2,0 benzyna była już dwumasa (tak, benzyniaki ją mają)