Krótko auto do 40 benzyna max 5 lat

03 Mar 2014, 10:47

witam ponownie, tak śledze i rozglądam sie i pomyslełem a co sadzicie o lekko uszkodzonych tak do zrobienia jak to jest koszt np. cos takiego
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
kimus
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 05 10 1993
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Ford
Silnik: 2.0 TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

03 Mar 2014, 12:50

Temat jest wart sprawdzenia czy się opłaca. Ja swoja odyseye kupiłem jako uszkodzoną walnięta w prawy bok. Miałem szczęście i trafiłem na dobry egzemplarz, ale u mnie to miało sens bo spora pojemność jak i wartość samochodu spora.
Pogadaj z blacharzem na ile wyceni naprawę. Ogólnie trzeba się spieszyć bo auta po lekkich stłuczkach szybko się sprzedają.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

03 Mar 2014, 14:09

noisy napisał(a):Ogólnie trzeba się spieszyć bo auta po lekkich stłuczkach szybko się sprzedają.

No niestety jeszcze nie poszło moje więc nie ma, ale chyba szkoda
kimus
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 05 10 1993
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Ford
Silnik: 2.0 TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Paź 2014, 07:37

No witam ponownie, mondek sprzedany i mogę szukać. Zainteresował mnie ten golf [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
co myślicie czy warto? Nieukrywam, że się chce umówić na sobotę, więc zależy na szybkim zdaniu opinii.
kimus
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 05 10 1993
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Ford
Silnik: 2.0 TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Paź 2014, 09:38

kimus napisał(a):Zainteresował mnie ten golf [link do Otomoto wygasł] ... 40972.html co myślicie czy warto?


Nie warto, dobre benzynowe Golfy skończyły się na IV generacji. Zakup Golfa z TSI to proszenie się o kłopoty. Skup się na autach, które polecali Ci wcześniej stali użytkownicy :ok:
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

24 Paź 2014, 09:57

Z tego co sie dowiedzialem to mial wymieniana turbine na gwarancji. tak wiec juz chyba nic nie moze sie popsuc.
kimus
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 05 10 1993
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Ford
Silnik: 2.0 TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Paź 2014, 11:10

kimus napisał(a):Z tego co sie dowiedzialem to mial wymieniana turbine na gwarancji. tak wiec juz chyba nic nie moze sie popsuc.


Zdziwiłbyś się :yes: Nie szokuje Cię to, że przy tak niewielkim przebiegu ktoś musiał w tym bublu wymieniać już turbinę? A co, jeśli za jakiś czas znowu padnie?
Wpisz w google "1.4 TSI" i sprawdź, czy Twój portfel wytrzyma ewentualne problemy, jakie mogą Cię napotkać podczas eksploatacji tego golfika.
Poza tym wspominałeś, że chciałbyś autko zagazować - w przypadku tego Golfa możesz o tym zapomnieć (wtrysk bezpośredni), a spalanie nie będzie małe. No ale jak Ci się bardzo podoba i jest to w pełni świadoma decyzja to bierz :ok:
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

24 Paź 2014, 13:19

no wiadomo nie bedzie gazowany. o awaryjnosci slyszalem ale te 140 i 160 km. wymiana turbo no moze awaryjne na gwarancji?
kimus
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 05 10 1993
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Ford
Silnik: 2.0 TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Paź 2014, 13:50

Nie bardzo rozumiem pytanie, więc doprecyzuję - bałbym się kupić auto, w którym taki element jak turbo psuje się jeszcze w okresie gwarancji przy tak śladowym przebiegu (normalne auto powinno być przy 30 tys. ledwo dotarte, a nie już się sypać). Wolałbym coś sprawdzonego, co z łatwością odsprzedam kiedy mi się znudzi i nie puści mnie z torbami w razie awarii. Nie lepiej zainteresować się np. Civikiem z 1.8 140KM? Może i nie jest idealny, ale fajnie się zbiera, niewiele pali, no i nie będzie Ci dane podróżować lawetą, na co przy golficzku masz spore szanse :ok:
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

24 Paź 2014, 19:27

Niech o jakości tego turbo świadczy to, że ja w swojej AR156 mam turbo w wieku 15 lat, przebiegu (na liczniku ;p) 230k dmuchające jak nówka z fabryki. Nie pakuj się w silniki z trendem ekodownsizing :) Dla mnie 160 koni w jednostce 1.4 to jakaś paranoja.
166 2,4 JTDm - jest
156 19 JTD - była
306 1,4 - był
autoitalia
Aktywny
 
Posty: 296
Prawo jazdy: 11 03 2009
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Alfa Romeo 166
Silnik: 2,4 JTDm 175 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

24 Paź 2014, 19:35

Niech Cię wszystkie siły czyste i nieczyste trzymają od nowożytnych wynalazków VAG z daleka :evil: Co z tego, że turbo jest wymienione skoro to jeden z lepszych elementów tego silnika. Największym problemem tego silnika jest łańcuch rozrządu no i rzecz jasna bezpośredni wtrysk
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14210
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004