REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Avu0 napisał(a):Ile bym dał żebym mógł znów jeździć swoim VW passatem B4 tyle, że jakieś 15 lat młodszym. CZEMU NIE ROBIĄ ICH DO DZIŚ.
dzida napisał(a):On ma wersję 115KM jeśli to coś zmienia w cenach
dzida napisał(a):No i dalej nie mogę pojąć jak on wyciągnął z ubezpieczenia za lekko wgięte tylne nadkole pęknięte tylne światło i zderzak oraz porysowaną felgę aż 7000zł.
pkc napisał(a):Nawet jak na AJM 1000zł za same części to za dużo.
To ktoś go nieźle dyma na częśćiachdzida napisał(a): Audi A4 B5 1,9TDI kosztuje 1000zł + robocizna to całkiem zwątpiłem w "taniość" tej marki
pkc napisał(a):Nawet jak na AJM 1000zł za same części to za dużo. Chyba, ze jeszcze coś wymienia przy okazji.
Magda93 napisał(a):To ktoś go nieźle dyma na częśćiachZnów " rzetelne " info od dzidzi
pkc napisał(a):Chyba lekko pod bajerował, bo jeśli tyle by dostał, to by już szkodę całkowitą orzekli zapewne
łysy30 napisał(a):pkc napisał(a):Nawet jak na AJM 1000zł za same części to za dużo.
Najgorsze jest to, że producent zaleca wymianę co 60 tys. km (taką trwałość ma tu pasek). Sam silnik nie jest najlepszy (był to pierwszy TDIk z PD) - z tego co pamiętam są tam jakieś problemy z głowicami.
pkc napisał(a):Dziś sprawdziłem w motoryzacyjnym i kompletny rozrząd do AJM z pompą wody kosztował 730zł.
pkc napisał(a):Ogólnie we wszystkich TDI mechanicy zalecają zazwyczaj wymianę co 60-70tyś.km
pkc napisał(a):Znam AJM z przebiegiem ponad 500tyś.km i nie sprawiał większych kłopotów podczas eksploatacji. Z tego co wiem nie jest to rodzynek, jeśli chodzi o przebieg
łysy30 napisał(a):Jesteś pewien? Wydawało mi się, że w TDIkach z napinaczem "mechanicznym" zalecane okresy wymian były dłuższe (pod 90 tys. km, oczywiście mowa o oryginałach), ale mogę się mylić.
łysy30 napisał(a):Ja też znam, ale mimo wszystko są lepsze TDIki