Które z nich? Proszę o opinie ludzi którzy się na tym znają

04 Paź 2010, 22:02

witam prosze o opinie ludzi ktorzy wiedza co mowia mam na mysli ludzi doswiadczonych
(mechanikow, kierowcow z doswiadczeniem) obecnie jezdze passatem kombi z 2001 roki 2.0 benzyna. dlaczego nie diesel - poprostu jestem bardziej przkonany do benzyny na diesla przyjdzie czas. jest to bardzo dobry samochod bezawaryjny do tej pory komfortowy i poprostu zajebisty jak dlamnie. ale potrzebuje mniejsz auto gdyz moja zona wkasnie zrobila prawo jazdy i to teraz ona bedzie jezdzic autem ja sporadycznie.jestem kierowcym zawodowym i jak dla mnie wystarczy czas spedzony w ciezarowce.jezdze tylko w miescie do pracy mam dwa kilometry takze tak dyzu silnik nie jest potrzebny bo nawet nie mam gdzienim sie rozpedzic. prosze o opinie ktore z tych aut jest warte zakupy . mam na mysli auto dla kobiety czyli nie duze ale i nie male dosc bezpieczny gdyz zona bedzie jezdzic z moim 8 miesiecznym synem takie w ktore wejdzie mala spacerowka i pare toreb z zakupami. oto auts ktore biore pod uwage(prosze nie pisac innych aut gdyz i tak nie kupie adnego francuza) mianowicie - Vw golf 4 1.4 benzyna, seat leon 1.4 benzyna(2000-2003 ,nissan almera 1.5 benzyna(2000-2003)fabia kombi1.4 benzyna. mazda323 1.4. najbardziej chcialbym a3 1.6 ale jest zbyt drogie ubezpieczenie(zyje w anglii tutaj takie marki sa drogie w utrzymaniu) silniki male do pojemnosci 1.6 gora chodzi o oszczednosc . z gory dziekuje bardzo za kazda pomoc , sory za pisownie i pozdrawiam . mariankooo
mariankooo
mariankooo
Nowicjusz

Miejscowość: gravesend

05 Paź 2010, 00:33

mariankooo napisał(a):gdyz i tak nie kupie adnego francuza... nissan almera 1.5

Czyżby? Nissan należy do Renault.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

05 Paź 2010, 08:00

mariankooo napisał(a): silniki male do pojemnosci 1.6 gora chodzi o oszczednosc

Zawodowy kierowca i nie wie, że małe silniki wcale nie są oszczędne? Do kompakta 1,6 to minimum...