Polo w 1,9 SDI ma dwumasa... sporo 1,9 TDI 90KM tez mialo montowanego, glownie te sprzedawane w koncowce z tym silnikiem. Ale dwumas jak ci w 1,9 TDI 90KM padnie, to mozesz zwykle kolo zamoachowe w jego meisjce wstawic i tyle. I nie wiem czemu wy sie tak tych dwumasow boicie, one w silnikach ze slabyn Nm, az tak nie padaja non stop. 1,9 TDI 90 i 110KM, to sa na zwyklej pompie rotacyjnej, te 105(czy tam 106) 115 i 130KM, to sa na PD.
W124 w dieslu, do tego w dobrym stanie... nie warto chyba sie juz bawic w W124, kazdy ma nie tyle co cofniety licznik, tylko po prostu w kolo mu sie obrocil.
![Very Happy :D]()
O W124 w dieslu, mozna bylo myslec ale z 5 lat temu, teraz to kompletnie nie warto wg mnie, chyba ze pod taksowke, bo jednak zawsze to Mercedes i dosc duze autko. Najbardziej udany Mercedes jak chodzi o klientow, a najmniej udany jak chodzi o ASO, bo zarobic na serwisie sie nie dalo, ale to jednak sa juz 20 letnie autka, prawie kazdy przynajmniej po 1 dzwonie, jak nie 2-3, czesto kupujesz 2 samochody a nie jeden.
![Very Happy :D]()
A o jakims Fiacie z JTD nie myslales? Troche sa w nich problemy z elektryka i innymi pierdolkami, tym bardziej jak autko po dzwonie, ale silnika za duzo zarzucic nie mozna. Golf IV to jak chodzi o elektryke tez swiety nie jest.
Jak masz w okolicach 10k zl, to Audi A6 C4 2,5 TDI 140KM, to swietne autko, jak znajdziesz jakies w naprawde dobrym stanie.