Który model na początek?

07 Gru 2016, 00:02

Cześć,
Jestem młodym kierowcą, jednak "miałam" już w swojej historii różne auta. Od polo przez astry nowe i stare, saaba,jeepa z v6 po najnowszą skodę fabie Monte Carlo. Nigdy nie jeździłam jednak BMW, a jest to moim marzeniem zeby takie sobie sprawić. Nie wiem jednak, który model będzie dla mnie odpowiedni. Mój fundusz to 7-8tyś. malo, ale słyszałam ze czasem lepiej jest kupić autko za 3-4 i dołożyć za naprawy niż nowsze w kiepskim stanie. Wiem że moc silnika musi być (chciałabym) od 115 w górę Ale no nie więcej niż 150? Moja wiedza na temat oznaczeń BMW jest nieco powyżej zera, z resztą jak i innych aut. Bardzo podobają mi się te starsze modele E32,34,35,36,38-jeśli taki jest E46. slyszalam tylko ze mam uważam na silnik 1.8, ale czemu to nie wiem. Szukam auta które od razu się nie zepsuje, a nawet nie wiem na co mam patrzeć jeśli już takowy będę oglądać. Proszę pomocy! Doedukujcie mnie :D
paulina318
Obserwowany

Prawo jazdy: 21 03 1916
Przebieg/rok: 45tys. km
Auto: Opel Astra 4 i Combi 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

07 Gru 2016, 06:15

moim marzeniem też było bmw ale mi przeszło jak się dowiedziałam ile tak naprawdę kosztuje np wymiana zawieszenia (robionego na dobrych zamiennikach a nie chińszczyźnie) a że w Krakowie drogi jakie są takie są i żadne zawieszenie na dziurach długo nie wytrzyma

8k na bmw to mało a jak już kupować to z R6 bo słabszy będzie za slaby do tej budy
Shatanka
Początkujący

Prawo jazdy: 22 08 2005
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Laguna 3 GT
Silnik: 2.0T 204KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2008

07 Gru 2016, 06:48