Który olej mineralny najlepiej uszczelnia ?

03 Paź 2011, 16:26

Witam , moja corsa b pozera 0,5 l oleju na 1 tys .km . Leje do niej Lotos mineralny 15W40 ale słyszałem , ze najlepszy będzie Castrol GTX Mileage 15W40 , który podobno zdecydowanie poprawia szcelność uszcelniaczy . Prosze o rady . :D

pzdr
marco84
Początkujący

Miejscowość: Nowy Sącz
Auto: Fiat Punto 2
Silnik: 1,2 8V 60 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

03 Paź 2011, 16:53

a może spróbujesz jakiegoś dodatku do silnika i oleju jakiegoś uszczelniacza wyjdzie taniej bo około 15zł kosztuje to w carr..... (pełnej nazwy nie podam bo na tym forum jest zakaz reklamowania) ale myślę że każdy wie o jaki sklep chodzi a jeśli nie to mogę mu napisać przez pw.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

03 Paź 2011, 19:36

Tez nad tym myslałem ale słyszałem niezbyt przychylne opinie na temat takich uszcelniaczy , np . że niszczą silnik .
marco84
Początkujący

Miejscowość: Nowy Sącz
Auto: Fiat Punto 2
Silnik: 1,2 8V 60 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

03 Paź 2011, 21:56

silnik się naprawia a nie zalewa gęstą mazią, jak uszczelniacze padają to trzeba je wymienić a nie dziwic się że silnik zaraz padnie,
jeśli obydwa są 15W40 to będą spalanie tak samo (nie wierz w wymysły marketingowców i bajanie ludu 15W40 u każdego producenta spełnia takie same normy lepkości w tej samej temperaturze więc w ten sam sposób będzie przenikał przez padnięty uszczelniacz), możesz spróbowac ze sportowymi olejami 20W60 ale koszt będzie podobny do wymiany uszczelniaczy na nowe :mrgreen:
napraw silnik a nie podcieraj sie szkłem bo zaraz coś innego padnie