Który samochód wybrać?

Jaki samochód polecacie?

Opel Astra II
4
67%
Seat Ibiza III
1
17%
Seat Cordoba II
0
Brak głosów
Ford Focus
1
17%
Alfa Romeo 147
0
Brak głosów
Alfa Romeo 156
0
Brak głosów
Razem głosów : 6

14 Gru 2014, 12:41

Witam,
Przymierzam się do kupna auta po nowym roku. Na oku mam kilka modeli ale, że jestem zielony, bardzo prosiłbym was, bardziej doświadczonych użytkowników polskich dróg o jakieś informacje, opinie.
Chciałbym kupić auto w granicy 7-9 tyś. Nie mam bladego pojęcia jaki silnik wybrać do jakiego auta. Chciałbym byście mi coś doradzili. W grę wchodzi diesel jak i benzyna ale chciałbym usłyszeć wszystkie za i przeciw. Jeszcze jedna prośba, auto ma palić w granicach rozsądku (nie musi być super ekonomiczne) ale też by dało się tym jeździć. Myślę że ok. 100KM mi wystarczy.
Dodaj jeszcze że na co dzień nie będę pokonywał dużych dystansów, raczej będę jeździć po mieście. Może kilka razy w roku wyjedzie się w dalszą podróż (200-300km).
Zastanawiam się nad:

Opel Astra II (rok +2002)
Warto iść w to auto? Podobno ma tanie części zamienne. Benzyna czy diesel? Jaki silnik polecacie? Jakieś za i przeciw?

Seat Ibiza III
Jest mase modeli z silnikami 68-75KM, ma to sens? Autko wizualnie bardzo ładne.

Seat Cordoba II/III
Miałem przyjemność jeździć. Nie wiem czy znajdę za te pieniądze coś sensownego. Autko jak wyżej, bardzo ładne.

Ford Focus
Nie bardzo jestem przekonany do tego autka ale może odmienicie moje zdanie.

Alfa Romeo 147
Podoba mi się ale ma niezaciekawe opinie. Co o tym autku mi powiecie? Podoba mi się jego wnętrze, jest takie bogate. W grę wchodzi tylko diesel? czy może lepiej odpuścić sobie to auto?
Dużo osób mówi, że to auto jest dobre dla miłośników. Dla normalnego €użytkownika się nie nadaje.

Alfa Romeo 156
Jak wyżej.

Chciałbym sobie jakoś podsumować te autka i dowiedzieć się czego szukać, a co omijać szerokim łukiem. Pomożecie? :)
Ostatnio edytowany przez dzejcob 14 Gru 2014, 13:55, edytowano w sumie 2 razy
dzejcob
Nowicjusz