Kupno auta... do 6 tys.

27 Mar 2009, 22:25

Witam! Jestem świeżo upieczonym kierowcą. Brakuje mi jeszcze tylko czterech kółek ;p Od dwóch tygodni rozglądam się za autkiem po internecie. Nie znam się zbytnio na mechanice samochodów (wiadomo, tylko podstawy z prawka). Dlatego zacząłem szukać samochodu pod kątem estetycznym. Wiem że za taką kase to nie dostane niczego pięknego. Znalazłem kilka samochodów z nadwoziami które moim zdaniem w danym przedziale cenowym nie są najgorsze. Co o nich sądzicie? Jak to jest z ich eksploatacją, awaryjnością, czy cenami części. Oto one:
- Honda Civic V
- Hyundai Lantra
- Mazda MX3
- Mitsubishi Colt IV
- Peugeot 306
- Toyota Celica V
- Golf II
- Suzuki Baleno I
Jeśli chodzi o suzuki, golda, peguota i civica to chodzi mi o hatchbacki.
Jeżeli uważacie, że jakieś auto w tym przedziale cenowym jest ciekawą ofertą, a jednocześnie nie ustępuje wyglądem od wyżej przezemnie wymienionych, to chętnie przeczytam takie opinie.
Pozdrawiam i z góy dziękuje za każdą odpowiedź
painacle
painacle
Nowicjusz

Miejscowość: Gdańsk

27 Mar 2009, 22:48

wydaje mi się że najlepsza była by honda ładne niezawodne i dynamiczne auto z duszą tylko z tego co wiem trudno znaleść zadbany egzemplarz
skalops
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczecin

27 Mar 2009, 23:01

kumpel bedzie mial za nie dlugo do sprzedania Civica V,92rok,za jakies 5000zl,piekny blekitny kolorek i autko po tuningu,wozek jest super.
Ja obecnie rowniez jestem za Civiciem ale tez za MX3 i Golfem II.
I za takie pienadze mozna znalesc juz cos sensownego.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] -1wlasciciel :lol:
[link do oferty na Allegro wygasł]
ale za takie pienadze mozna tez znalesc golfa III
[link do oferty na Allegro wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI