Przełom roku to zawsze okres wzmożonego ruchu w salonach samochodowych. Kupno auta to zawsze trudna decyzja, a odpowiedzenie sobie na pytanie "Jaki samochód chcemy wybrać?" często wiąże się z koniecznością odwiedzenia nawet kilkunastu salonów. Jakie oferty mogą nam ten wybór ułatwić w związku z sezonem wyprzedaży?
Wyprzedaż samochodów z rocznika 2015 to okazja dla wielu, którzy od tygodni planowali zakup nowego auta po okazyjnej cenie. Jedną z najciekawszych ofert w związku z zakończonym rokiem kalendarzowym przygotowała Toyota. Jej modele cieszyły się niebywale dużą popularnością w minionych dwunastu miesiącach spod znaku 2015. Marka jest drugą najpopularniejszą wśród Polaków. Japoński koncern utrzymał i umocnił pozycję lidera na rynku samochodów hybrydowych. Teraz zarówno modele super oszczędne i ekologiczne, jak ich odpowiedniki z tradycyjnym napędem dostępne są w cenach atrakcyjniejszych niż kiedykolwiek wcześniej.
6000 zł? 11 500 zł? A może nawet 28 000 zł? Jaki rabat byłby dla Ciebie wystarczająco satysfakcjonujący w przypadku noworocznych wyprzedaży? W salonach Toyoty właśnie z takimi przecenami można się spotkać. Potrzebujemy małego pojazdu, który świetnie sprawdzi się w mieście? Toyota Aygo jest obecnie w cenie nieprzekraczającej 35 tysięcy złotych, a nieco większa Toyota Yaris idealna dla czteroosobowej rodziny to koszt rzędu 36 900 zł. W obu przypadkach takie ceny oznaczają rabat sięgający 6 000 zł w stosunku do regularnej ceny w ciągu roku. Biorąc pod uwagę jakość modeli tej marki, bogate wyposażenie w standardzie i jej mocne trzymanie ceny, takiemu zakupowi niewiele brakuje do znamion inwestycji.
Na okazyjne ceny możemy też liczyć z przypadku samochodów hybrydowych. Toyotę Auris Premium z tego typu silnikiem możemy upolować za mniej niż 75 000 zł, mimo że w ciągu roku cena podobnie wyposażonej wersji oscylowała w okolicach 90 000 zł. Z kolei Toyota Avensis 2015 z silnikiem spalinowym dostępna jest dziś już za niecałe 70 000 zł - aż 20 000 zł mniej w stosunku do ceny regularnej. Ciężko o lepszy moment na motoryzacyjne okazje, szczególnie u japońskiego producenta, a ten od lat świeci wzorem bezawaryjności i długo trzyma wartość, dlatego nie stracimy na jego późniejszej odsprzedaży, nawet jeśli wybierzemy poprzedni rocznik. Także dla przedsiębiorców inwestycja jaką jest samochód na firmę z początkiem roku może okazać się strzałem w dziesiątkę.
Już w drugim akapicie to widać do tego stopnia, że aż mdli. Dziwne że trafiło do działu "ciekawe". Bo co jest ciekawego w reklamach? Jak produkt jest dobry - nie potrzebuje reklamy.
Wyedytowano przez administrację z uwagi na zarzuty użytkownika wobec artykułu (domniemane reklamowanie produktów przez artykuł)
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
Niebezpieczne jesienne weekendy Wciąż zbyt wielu polskich kierowców ignoruje ryzyko związane z prowadzeniem samochodu po spożyciu alkoholu, takie jak większa brawura, gorsza umiejętność oceny sytuacji na drodze czy spowolnienie reakcji za kierownicą. ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.