Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady i opinie

28 Sie 2011, 08:09

Witam.
Chcę kupić X5. Najlepiej w Dieslu. Trochę już szukam i jak do tej pory to muszę powiedzieć że niektórzy ludzie to bajki pisać umieją... :) Zupełnie co innego w ogłoszeniu i przez telefon a co innego na miejscu. Porażka po prostu. Ostatnio wpadła mi w oko ta X5:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
albo
[link do oferty na Allegro wygasł]

Z tym że ta druga już trochę wisi na Alledrogo. Może ktoś oglądał albo zna właściciela. Z góry dzięki za wszelkie rady i opinie. Piszcie na co zwracać uwagę przy kupnie bo jestem laikiem w kwestii X5. Do tej pory jeździłem Freelanderem.
Pozdrawiam.
Hondelyk
Nowicjusz

28 Sie 2011, 13:08

ja radze unikac benzyny 3.0 za slaba do tej budy i spalanie 18</100
albo diesel (i tutaj raczej 3.0d jako tako da rade-wiecej Nm od pb) albo zaszalej i kup 4.4 v8 :)

Nanek
Początkujący

Miejscowość: z kątowni ;)
Auto: Audi 100 C4 2.8 V6

28 Sie 2011, 13:28

Samochód świetny tylko najpierw musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy wydatek kilku-kilkunastu tysięcy złotych w przypadku ewentualnej awarii nie wydrenuje Twojego portfela.
Kupno wiekowego auta które jak pokazują wszystkie statystyki jest ponadprzeciętnie awaryjne a części ma drogie a jako, że sprowadzone to historia nie pewna i raczej nieciekawa to duże ryzyko.
Jeśli stać Cię na to to lepiej dorzucić i kupić dośc świeże X3 za np. 80tys. zł.
Jasiek90
Stały forumowicz

Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

28 Sie 2011, 13:39