Kupno pojazdu do 15000-17000 zł

25 Gru 2009, 12:05

Witam serdecznie, pierwszy post na forum i chcę się poradzić co i jak. Posiadam Prawo Jazdy już pełne 3 lata, od tamtej pory wiele aut przerobiłem, zaczynając od fiesty 1.1 poprzez Safrane 2.2 kończąc na Vito 2.3 :) a więc powiem tak, mam osobiście dla siebie do przekazania kwotę taką jak w tytule, ale moje wymagania będą dość duże, przede wszystkim ma być to DIESEL na turbinie. Chcę auto, które będzie w stanie wiele znieść ponieważ jestem dość wymagającym kierowcą. Diesel musi mieć tą minimalną moc 100 KM (do 200 nawet) ;) nie wliczając jednostek, które są na prawdę drogie w utrzymaniu czyli 2.5 V6 TDI w audi i VW :) auto będzie sprowadzone z zagranicy, auto od razu z góry mówię będzie wyposażone w zawieszenie gwintowane, ponieważ przekonałem się jak się na tym jeździ i dla mnie jest to najbezpieczniejsze zawieszenie, pomimo tego że nasze polskie drogi są jakie są. Auto ma mieć sensownego kopa :) i takie w miarę normalne w utrzymaniu, bo nie mam zamiaru wydawać kupę pieniędzy na drobnostki, jakie modele polecacie ? Preferuje raczej niemiecką markę ;) nie wliczając VW ale jak i również też tego nie wykluczam.
z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie poświętnie :)
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :)
Pozdrawiam
Dzimi
Dzimi
Początkujący

Miejscowość: Krosno Odrzańskie

25 Gru 2009, 12:07

Silnik TDI AFN 110km - względnie tani w utrzymaniu, a bez wielkich nakładów finansowych można zrobić go na 150km. Budę musisz sam wybrać, osobiście bym poszukał coś w Audi, ale nie wiem jak z tym funduszem.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

25 Gru 2009, 12:10