Kupno samochodu do 12000.

24 Wrz 2014, 17:02

Witam. Coraz częściej zastanawiam się nad kupnem samochodu. Mam tylko problem z wyborem, gdyż nie znam się zbyt na samochodach. Proszę was więc o pomoc.

= Budżet- 12000zł

= Rejon- Podkarpacie, ale mam znajomego, który sprowadza auta z zachodniej Europy(Niemcy, Belgia itd.) więc bardziej chodzi o sam model auta a nie konkretny egzemplarz.

= Użytkowanie- głównie miasto, czasem wyjazd do rodziny (7km), sporadycznie gdzieś dalej

= Własne potrzeby- zależy mi głównie na małym spalaniu

Osobiście bardzo spodobała mi się usportowiona wersja Rovera 45, czyli MG ZS (wersja poliftowa) z silnikiem 1.8 benzyna. Dla przykładu coś takiego tylko z innym silniczkiem.
[link do oferty na Olx wygasł]

Mam też pytanie odnośnie gazu(sekwencji) jak to jest z przełączaniem się auta z benzyny na gaz, rozmawiałem z kolegą i mówił, że potrzeba trochę czasu zanim auto przeskoczy na gaz, gdyż jest to zależne głównie od temperatury silnika i, że w zimie zdążę dojechać do szkoły zanim w ogóle zaskoczy gaz (odcinek około 3.5km).

Czekam na wasze propozycje. Z góry dzięki.
gleba33
Nowicjusz

Auto: brak

24 Wrz 2014, 19:48

MG fajne auto, nie ma co się bać. Wyróżniasz się na drodze przynajmniej :wink:
Co do gazu kolega ma rację
Brawo za konkretnie napisany post :ok:
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

26 Wrz 2014, 15:00

Aha to trochę nieciekawie z tym gazem, na zimę nie ma nawet sensu go pakować. Orientuje się ktoś jak jest ze spalaniem tego MG, tylko takim realnym a nie od producent oraz wyczytałem, że MG ZS ma obniżone zawieszenie, stąd też pytanie czy nie zostało ono za bardzo obniżone jak na nasze drogi :lol: ? Z góry dzięki za odpowiedzi, czekam też na inne propozycje :P
gleba33
Nowicjusz

28 Wrz 2014, 13:43

Refresh, proszę o więcej opinii na temat tego MG ZS bądź propozycje innych aut :) Z góry dzięki.
gleba33
Nowicjusz

28 Wrz 2014, 14:17