Kupno Samochodu

24 Lis 2013, 23:37

Witam :) Jestem tutaj nowy , miło dołączyć do waszego grona.

Zawsze jeździłem czyimś samochodem i o to nadszedł ten dzień. Zamierzam kupić sobie samochód do 13 tysięcy zł. Od razu powiem że nie jestem napalony ale sytuacja zmusza mnie bardzo szybko kupić samochód. Dlaczego? Ponieważ jestem studentem i mój plan w pewne dni jest dość okrutny:(.
Mam 2 konkretne oferty które rozpatruje i samochody naprawdę mi się podobają.
Z góry mówię że na oględzinach będę z mechanikiem i zechcemy zabrać pierw samochód do stacji kontrolnej żeby wsadzić go na podnośnik. 2 oferty które dostałem , jest to Mazda 6, 2004 r około 190 tysięcy zrobionych 2,0 Diesel 121km. , oraz BMW 320 E46 , z silnikiem 2,0 TDI 136KM Diesel.

Dużo dobrego słyszałem o Mazdzie , jedyne na nie jest temat Blachy w tej Mazdzie ale zabezpieczyć na zimę mogę. Natomiast o tym bmw osłuchałem się że wtryski padają że to strata pieniędzy ten samochód itd.. tylko czy tak naprawdę on się psuje tak notorycznie , czy jak się dba to się ma jak rzecze mój mechanik? Po prostu mam wrażenie że połowa tych komentarzy podchodzi od osób które kompletnie nie mają pojęcia o eksploatacji Diesela :).

Bardzo proszę was o wrozumialość i pomoc w wyborze, i jak powiedziałem muszę mieć ten wozik na szybko. Liczę na waszą pomoc :) Szerokości :)
Kougami
Nowicjusz

Prawo jazdy: 23 07 1991
Auto: Nie Posiadam
Paliwo: Diesel
Rok produkcji: 2001

25 Lis 2013, 00:37

To nie dokładnie czytałeś o Mazdzie 6. Wpisz google 2.0 mzr-cd, poczytaj o zapieczonym smoku olejowym w tym silniku i w efekcie jego zatarciu. Mazda 6 jak najbardziej, ale w benzynie.
Chociaz za 13 tys to kupisz Mazde 6 z początku produkcji z przebiegiem powyżej 300 tys.
Albo bitą lub z korektą licznika.
grzegorzd92
Aktywny

Miejscowość: Małopolskie
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Fiat Brava
Silnik: 1.2 82
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

25 Lis 2013, 00:45