Kupuje auto, najchętniej nowe, jakie?

13 Lip 2012, 13:18

Witam Forumowiczów,

Chcę nabyć auto, które posłuży mi wiele lat. Ma być stosunkowo tanie (nie znam się na segmentach), mało palić, być niezawodne, tanie w serwisie, wcale nie musi mieć fenomenalnych osiągów/wielu bajerów/itp. Wspomaganie kierownicy koniecznie.

Kupować w kraju czy za granicą? A jeśli za granicą to gdzie najlepiej?

Nad czym jeszcze powinienem się zastanowić, a o czym zapomniałem napisać?

Pozdrawiam serdecznie,

autofish
autofish
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 01 2001

13 Lip 2012, 18:22

Czy lepiej kupować używane czy nówkę?
Jakie są za i przeciw każdej z tych opcji?
autofish
Nowicjusz

13 Lip 2012, 20:36

Może najnowszą Hondę Accord, lub Alfe 159?
fiko7
Stały forumowicz

Miejscowość: Białystok

13 Lip 2012, 21:51

w granicach 40 tys.?
autofish
Nowicjusz

14 Lip 2012, 10:02

Jakie dystanse będziesz pokonywał dziennie?
Dzieci? Wakacje? Praca?
Jak duże ma być auto?

Cena rozumiem do 40 tyś.
milpa
Nowicjusz

Miejscowość: Rzeszów
Prawo jazdy: 12 11 2012

14 Lip 2012, 14:06

To zależy od wielu czynników. Teoretycznie za 40 tys. można już próbować szukać auta nowego. Wspomaganie kierownicy dziś każde auto oferuje, więc to akurat nie jest problemem.

Napisz czy dużo jeździsz i gdzie jeździsz, mniej więcej jakiego auta oczekujesz pod względem wielkości. Ile drzwi ma być w aucie?

Dla przykładu Clio w obecnej promocji z w miarę fajnym wyposażeniem Alize wg promocyjnego cennika kosztuje niecałe 39 tys. PLN. Silnik 1.2 75KM - raczej mało pali.
Los_Dawidos
Aktywny

Prawo jazdy: 05 08 2010
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Opel Astra
Paliwo: Diesel
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Chevrolet Corvette C7 - 4 potężne końcówki wydechu
    Amerykanie słyną z zamiłowania do sportowych samochodów z potężnymi silnikami. Ale czasami ich mania wielkości dotyka również pozostałych części samochodu. Dowodem tego może być Chevrolet Corvette 7. generacji. ...
    Poradnik - kupujemy auto za kilka tys zł