REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
pocieszny napisał(a):sranie w banie żaden UAZ seryjnie blokady nie machyba że mentalną
![]()
afgany też, to są wolne mosty, bezproblemowo można do nich założyć blokade, są dostępne przynajmniej 3 rodzaje, ale w serii żadne nie występowały, w samim były w 410 ale mają jedną wadę przy 31 calach się rozginają![]()
z oryginalnych mostów z blokadą 100%
tył:
GR, G, TLC HDJ, VLAP, Unimog, Pajero 2, 410,
przód
G, VLAP, Unimog
pewnie o którychś zapomniałem
pocieszny napisał(a):do jakich mostów?
ogólnie alledrogo jeśli chodzi o krzywkowe są dostępne (do mostów zwykłych) jeśli chodzi o 100% to możliwość kupna od kilku osób które je produkujączasem ogłaszają się na allegro
jest jeden gość zwany Grzegorzem z Kościerzynyktóry robi 100% do uaza, możesz na niego trafić na forum rajdów4x4 ksywka gaaz99
tu masz jak zrobić ją ze sprzęgiełka
http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index ... &Itemid=50
ogólnie blokad do zwykłych mostów jest multum, zależy do czego chcesz tego używać
do afganów masz LSD, Krzywke i 100% mechaniczną wszystkie dostępne w... Rosii![]()
choć czasem na alledrogo się trafią![]()
najtańsza i najprostsza jest krzywkowa (cena w granicach 700-800PLN) przeniesienie momentu rzędu 60-70%
pocieszny napisał(a):zależy do czego,
do zsabawy krzywkowa Ci wystarczy, zawsze lepiej mieć jednak kontrole nad blokadą i 100% mechaniczna zawsze będzie lepsza.
ale i 2 razy droższa
pocieszny napisał(a):jak ma być w ciężki teren to zmień koncepcje z Niwy na coś innego, będzie taniej,
a co do kosztów podałem Ci gdzie szukać, zapytaj Grześka
pocieszny napisał(a):tam są mosty portalowe,
po inszemu mosty wojenne albo afgany (w rosji spokojnie można do nich kupić kute półosie, wzmacniane przeguby) dlatego wytrzymują tą gume która ejst tam założona, do tego przełożenie 5,52 robi swoje
pocieszny napisał(a):nie Patrolowe a portalowe, inaczej zwolnicowe, inaczej afgany
czytamy a nie patrzymy![]()
od zwykłych z 469B różnią się:
przełożeniem, inną (mniejszą) główką mostu, ustawioną nie w osi mostu lecz lekko "do góry" i zwolnicami
no i wytrzymałością![]()
oryginalnie występowały w uazach 469 (bez B) produkowanych głównie dla oddziałów specjalnych (dlatego potocznie w Rosii nazywają się "wojennyje")