Żadne seryjne auto nie ma rewelacyjnych osiągów w terenie
![Wink :wink:]()
a to że nie ma ramy nie powinno jeje przekreślać, ma sztywny most, reduktor, blokade itp. XJ też nie ma ramy tylko że w USA XJty bez ramy i na seryjnych niby cieńkich mostach jeżdżą na 35 i 37 calach
![Wink :wink:]()
Lepiej chyba auto bez ramy ale ze zdrową podłogą (której grubość i sztywność jest nieporównywalna z terenówkami na ramie gdzie podłoga jest cieńsza) niż auto na ramie ale ze zgnilizną lub dziurami w niej
![Wink :wink:]()
I XJ właśnie byłby chyba dobrym rozwiązaniem nie tak awaryjny jak Niva, większy niż Jimny, wyposażenie w Limited też fajne a silnik 4.0R6 z dobrą sekwencją i automatem fajnie jeździ (2.5 Pb pali podobnie do 4.0 a osiągi o wiele mniejsze, 2.5TD ma awaryjnego VMa) i można trafić szukać reduktora z centralny dyfrem. A do lasu wystarczą jakieś AT/MT i wsio ewentualnie może zderzak itp. i masz fajne autko. W mieście też tragedii z parkowaniem nie ma
![Wink :wink:]()
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....